Bukefalos 28 år!

Sy egna hästgrejer

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer

Ser ju nästan ut som om det ska vara vågigt på sporren:P
 
Sv: Sy egna hästgrejer

15756359.jpg

Aaa, vad snyggt! :love: Jag tänkte köpa den filten häromdagen och sy lliknande men kom på att jag redan har onödigt många ländtäcken:p
Riktigt snyggt vart det!
 
Sv: Sy egna hästgrejer

hmm, tänkte visa mitt senaste hemsydda fleecetäcke, men begriper inte hur man lägger in bilden?!
 
Sv: Sy egna hästgrejer

har du bilden uppladdad på internet? annars kan du ladda upp den på t.ex. www.photobucket.com
sen högerklickar du på bilden och sparar url och klistrar in den här.
kolla under forumet datorer, finns nog bättre förklaringar där annars
 
Sv: Sy egna hästgrejer

Jag har sytt en skitful men väldigt bekväm barbackapad idag :D

dackesaddletwo.jpg


Den matchar fleecetäckena litegrann.. :rofl:
 
Sv: Sy egna hästgrejer

Man tackar :)

Den där paden såg inte så obekväm ut! Kan man sätta stigbyglar på en sån där tro?
 
Sv: Sy egna hästgrejer

Den där paden såg inte så obekväm ut! Kan man sätta stigbyglar på en sån där tro?

Tack, tack:P
Nej, det kan man inte.. då bildas punkttryck över hästens rygg vilet är rätt dåligt.. samma andledning som jag avskyr ridgjordar med stigläder.. trycket läggs ju på bara några få cm.. på en sån här pad skulle trycket ligga ragt över ryggraden då det inte finns några bossor eller annan kanal.. =)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill ha ett ulltäcke till min storpudel men eftersom hon kräver rätt stor storlek så blir det så dyrt att köpa. Jag funderar därför...
Svar
2
· Visningar
1 361
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag skulle vilja ha ett par thermoshortchaps att ha som komplement till mina klumpiga vinterridstövlar. Vet att det finns eller har...
Svar
2
· Visningar
1 609
Senast: moster_punk
·
Utrustning Har en freemax med tillhörande pad med ordentliga paneler men har nu tänkt att jag ska sy en egen pad med inlägg så jag kan ha vanliga...
Svar
6
· Visningar
2 037
Senast: Totola
·
S
  • Låst
Utrustning Dags för ytterligare en sytråd så vi kan locka till nya och fler hemmafixare :) Här lägger vi in bilder, beskrivningar, kostnad för...
39 40 41
Svar
812
· Visningar
156 940
Senast: Sparf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp