Bukefalos 28 år!

sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har redan nu ångest inför jobbdagen imorgon :(
ina_console.gif
 
Jag ska nog lägga mig i sängen och läsa en stund. Imorgon jobbar jag 8-18 vilket är en tråkig arbetstid. Dock jobbar jag tillsammans med en av mina favoritkollegor vilket ska bli roligt :)
På kvällen ska jag hämta dottern hos vår granne och då ska vi hem och ta det lugnt. (Och jag ska packa till onsdagens uttagning :nailbiting: )
 
Åt en hel förpackning med ärtsoppa och börja känna av biverkningar av soppan . Tanten få ha gasmask då jag ska skjutsa henne till tåget kl 5 i morgon bitti. Hoppas tåget går hörde något på radion att dom hade problem eller var det någon på forumet som satt och sov . Hoppas hon ser till att tåget går i morgon för jag är inte sugen att åka till Arlanda
Ta ett tidigare tåg. '
 
Jag ska nog lägga mig i sängen och läsa en stund. Imorgon jobbar jag 8-18 vilket är en tråkig arbetstid. Dock jobbar jag tillsammans med en av mina favoritkollegor vilket ska bli roligt :)
På kvällen ska jag hämta dottern hos vår granne och då ska vi hem och ta det lugnt. (Och jag ska packa till onsdagens uttagning :nailbiting: )
Uttagning till vad??
 
Kan inte sova....

Lite chockad över min starka känsla av att jag inte vill ha stor hud. Det är det som gör att jag inte kan sova. Det och att jag saknar hund..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
556
Senast: gullviva
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
424
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
892
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 271
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp