sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Crazy magvärk :crazy:
Kokar potatis till middagen, kokt torsk med potatis och ägg/persiljesås. Snällt mot magen och barnet bör godkänna.

Resten av veckan har vi aktivitet varje dag :nailbiting:
 
Har varit jättesnurrig, trött och seg hela dan. Idag också. Någonting är knas och vc tar det som vanligt inte på allvar, de tyckte att det räcker med att läkaren ringer på onsdag. "Det är ju inte som att det är något han behöver klämma och känna på dig för" :confused:
Inte ens när jag sade att jag inte orkar någonting, får feber vid varje mens och blöder massor. Igår fick jag tom vända och gå tillbaka till toan direkt jag gått därifrån. Sedan var det bara att stanna kvar där en stund. Känns inte ok
 
Har nyheterna på på tvn,alltså stockholmsförare :banghead::banghead: 19 bilar o en buss :eek: i en o samma krock:eek:,jösses!
Fast det var otroligt hur snabbt "snöstormarna" kom. Det har pendlat mellan att vara sol till att helt plötsligt så faller det stora snöflingor och sikten försämras drastiskt på en gång! Har själv varit ute i sthlms-trafiken under dagen och det var inte kul. Så jag skulle inte klandra "stockholmsförare".
 
Faaan! Skitrisig med feber och yrsel. Klarade knappt av att ens snabbmocka boxen utan att rasa ihop.
Åh, kommer få så jävulens ont om jag inte kan röra mig.
Har dock en snäll granne som kan ta hand om hästen i veckan om jag inte blir frisk av sömn. ❤️
 
Kan inte slemhinnorna svullna upp när man använt tex Otrivin längre tid?

Reneissance är väl utan det medlet?
Otrivin o nezeril är rävgift som man blir beroende av, vill det sig illa så kan man få hål i membranet mellan näsborrarna så som de som snortar mycket kokain brukar få.
 
Har en jätte tråkig dag i dag. Det enda som kan vara roligt är att jag gav blod. Annars gör jag inget.
 
Tänk va en liten bulle kan glädja många. :D
28168282_1942833002414203_8917606459505960950_n.jpg


Bakade bullar i helgen och tycker inte det är lönt allt meck att göra en liten deg, så 2 jästpaket och x antal bullar senare. Insåg att frysen (den är liten) blev full och jag hinner inte äta upp dom. Så packade en låda och gav bort till ett företag jag var på idag, då jag tänker på dom lite extra nu. Det var väldigt uppskattat. :D
Ska dit imorrn igen, får vi se vad de tyckte efter att de smakat. :nailbiting::p
Sen fick även några arbetskollegor bullar me, fick betyget att de är goda. Så har nog inget att oroa mig för.
 
Dagens lärdom: Om du fortfarande är fuktig i hårbotten efter att ha duschat så bör man inte gå ut i kylan. :banghead:
Det var ett korkat och kallt beslut så nu har jag precis gjort en stor mugg te och hoppas på att få upp lite värme.
Tänkt först och gör sen och om man inte tänker så gör ingenting.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
484
Senast: gullviva
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
375
Senast: sweep
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 085
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • GVFÖ 2024
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Magsår eller kolik?
  • Vi som letar häst II
  • Hovelände

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp