sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Otrivin o nezeril är rävgift som man blir beroende av, vill det sig illa så kan man få hål i membranet mellan näsborrarna så som de som snortar mycket kokain brukar få.

delvis kl
Usch ja det är verkligen rävgift. Jag har ett nässprays-beroende som jag haft i ungefär 10 års tid. Flera i min familj är lika om inte ännu värre. Jag älskar verkligen nässpray lika mycket som jag hatar det. Räcker med att jag oavsett tid på dygnet känner mig liiiiiiiite täppt i näsan. Då kan jag knappt tänka på annat än känslan när jag tar nässpray. Fy. Så många år och onödiga pengar!
 
Har badat och ligger på soffan med TV och dator. Varmt, skönt och och lite småsömnigt. Inte PRECIS mysigt att tänka att man snart ska ge sig ut i kylan och natta hästar och katt.... :wtf: Livet på landet.... ;)
 
delvis kl
Usch ja det är verkligen rävgift. Jag har ett nässprays-beroende som jag haft i ungefär 10 års tid. Flera i min familj är lika om inte ännu värre. Jag älskar verkligen nässpray lika mycket som jag hatar det. Räcker med att jag oavsett tid på dygnet känner mig liiiiiiiite täppt i näsan. Då kan jag knappt tänka på annat än känslan när jag tar nässpray. Fy. Så många år och onödiga pengar!
Jag tar ju bara en gång till natten
Resten av dagen är jag bomtät men det är skitsamma
Bor säkert i ett hus som inte är helt sunt med
 
delvis kl
Usch ja det är verkligen rävgift. Jag har ett nässprays-beroende som jag haft i ungefär 10 års tid. Flera i min familj är lika om inte ännu värre. Jag älskar verkligen nässpray lika mycket som jag hatar det. Räcker med att jag oavsett tid på dygnet känner mig liiiiiiiite täppt i näsan. Då kan jag knappt tänka på annat än känslan när jag tar nässpray. Fy. Så många år och onödiga pengar!
Är så glad att jag tycker precis tvärtom. Inte en chans att jag skulle kunna bli beroende av nässprej. Har använt något allergisprej någon gång för länge sedan och - urk - att spreja i näsan känns ju som att få en kallsup ungefär.... :yuck:
 
Har tagit fram begravningskläderna, hoppas verkligen det är för sista gången i år.

Samma här. Tre dödsbud i halvnära släkt på lika många veckor, imorgon begravs farbror H. De andra är lite längre ifrån och jag förväntas nog inte ta ledigt från jobbet för att resa på begravningarna men ändå. Det är tungt. Kram till dig och de dina, skickar styrka för imorgon.
 
Jag tar ju bara en gång till natten
Resten av dagen är jag bomtät men det är skitsamma
Bor säkert i ett hus som inte är helt sunt med
Till natten tar jag också alltid. Men för mig beror det lite på vart jag befinner mig under dagen. Är jag i stallet/hemma kan jag gå runt och vara tät, det är okej. Men bland folk tycker jag att det är jobbigt och jag får ofta höra då om jag är sjuk:p
 
Är så glad att jag tycker precis tvärtom. Inte en chans att jag skulle kunna bli beroende av nässprej. Har använt något allergisprej någon gång för länge sedan och - urk - att spreja i näsan känns ju som att få en kallsup ungefär.... :yuck:
Önskar att jag hade det så!
 
Piggnat till lite efter pizzachocken. Kanske blir det något vettigt gjort ikväll ändå, och inte ren kollaps i soffan.

 
I sängen :heart men kommer nog behöva gå upp och ta tralalapiller för att få sova. Kroppen gillar inte vädret (heller) :meh:
Är så tacksam att ha cirkulerande vatten i stallet som inte fryser, men ventilerna i vattenkopparna närmast dörren mot foderrummet hade fryst under dagen. Får stänga den dörren medan det är kallt, katterna får gå in en annan väg. Lyckligtvis räcker det att hälla lite varmvatten på dem så lossnade det och var fullt ös på vattnet igen

Slyngelhästen hade vevat med frambenen och plockat med sig övertrådarna i hagen.. Och fått sig en rejäl stöt, så han höll respektfullt avstånd till trasiga stället men laga staket fick jag göra ändå.:cautious: Nu har jag ökat avståndet mellan hagarna igen eftersom grabbarn ainte sköter sig när de kommer åt varandra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
484
Senast: gullviva
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
375
Senast: sweep
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 085
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hönstråden II
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp