sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå barnprogram nu och då. Det finns nog en hel generation som har tvingas gå i terapi pga Vilse i Pannkakan :D men jag tycker att det var mer kvalitet då. Det var en gång var fantastisk och väckte intresset för historia. Urcellen Ellen var psykedelisk när hon hoppade omkring i sin rosa dräkt men syftet var att lära sig om människokroppen. Sedan fanns det en serie som jag inte kommer ihåg vad den hette men hade ett träd mitt i ett tomt svart rum med en massa fladdrande tyg. Och någon som när föräldrarna gick så blev det ett äventyr. Beppe, och naturligtvis Dunderklumpen som jag älskade :love:

Det som aldrig överträffats någonsin är Saltkråkan, Emil i Lönneberga, Fem Myror är Fler än Fyra Elefanter.
 
Vården fortsätter att leverera idag! En kopia på en remiss skickad till en sjukgymnast och en inbokad magnetröntgen i april. Den senare trodde jag inte att jag skulle få förrän om ett år, men nu skulle det nog till och med tas fler bilder än innan. Kommer ta hundra år antar jag, men jag är nöjd!
 
Vården fortsätter att leverera idag! En kopia på en remiss skickad till en sjukgymnast och en inbokad magnetröntgen i april. Den senare trodde jag inte att jag skulle få förrän om ett år, men nu skulle det nog till och med tas fler bilder än innan. Kommer ta hundra år antar jag, men jag är nöjd!

Härligt att höra! Hoppas medicinen funkar bra också!
 
Härligt att höra! Hoppas medicinen funkar bra också!

Vågar nästan inte ropa hej förrän jag har burken med piller i handen ;) sedan ska det bli intressant med sjukgymnastik. Jag har inte tänkt att det varit speciellt nödvändigt i och med att jag är är mobil och rörlig. Men när jag varit hos neurologer och testat tex. balans så har jag insett hur mycket kroppen måste kompensera för att göra något som annars är naturligt. Sedan så är jag tydligen väldigt öm på flera muskelfästen.
 
Alltså den här lilla hunden :heart

lät det vara öppet i hela kontoret/butiken varpå hon sniffar runt som n tok, springer mellan mig och kollegan nu lagt sig i min famn. väntar på att hon ska bli liiite mer avslappnad så jag kan lägga henne i sin hundsäng.

Shoppade precis en rejäl hundbur till henne också :D

Satan blir en dyr lite historia de här :D
 
Här blir inget gjort idag, vägrar sticka näsan utanför dörren mer. Det började singla ner vit @dobbis sörja när vi var ute i morse o sen har det fortsatt mer eller mindre konstant, mest vräker skiten ner.
Jag vill ha våååår!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
362
Senast: sweep
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 072
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 061
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 815
Senast: Clabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp