Bukefalos 28 år!

sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
:D Jag läste också mycket, men innan jag kunde läsa helt själv så var det tv som gällde, mina föräldrar hade sällan tid att hänga så mycket med mig när jag var sjuk. Pappa åkte alltid tidigt till jobbet, så mamma var hemma på förmiddagen, sen bytte de vid lunch och mamma åkte och jobbade. Båda jobbade även hemma, så jag skulle mest vara tyst och inte i vägen. Jag kunde få sitta bredvid och rita om det inte var telefonsamtal som skulle göras.

Om Maken var hemma med sjuka barn hade de sa oerhort kul :cautious: Han var bara bast pa att underhalla ... och var jag hemma med dem sa lastes och mystes det mest.:p
 
Försöker gå upp :angel:
20180308_070425.jpg
 
20180308_061650.jpg

Igår var snön borta, idag snöar det ihållande. Under dagen skulle det visst gå över i snöblandat och imorgon är det samma visa igen... :meh:
 
Jaha inga jobb idag heller. Tråkigt att sitta hemma och vänta på att telefonen ska ringa.. Har väl hänt typ tre gånger senaste året så oddsen är inte direkt höga.
Men jag har så infernaliskt tråkigt!
 
Tips: Lyssna på P4 på radion idag! Det är så galet mycket intressant som tas upp där med tanke på internationella kvinnodagen, dessutom spelar de otroligt mycket bra musik som annars inte brukar spelas :D
(Yep. Jag lyssnar nu. Jag vill lyssna hela dagen...)
 
Fick ett positivt samtal av en läkare igår (!) där han berättade att de gick med på att skriva ut medicinen jag blivit ordinerad (väldigt mycket krångel här). Han ville dock ha blodtryck och puls innan han skrev ut, det gick tydligen bra på vårdcentralen och han trodde bara att det var att gå dit på en drop in tid. Ringde ändå för säkerhetskull innan jag gick iväg, och de ville helst inte ha det så med annat än blodprover så jag fick en tid imorgon. Hoppas verkligen det löser sig nu!!! Var förresten väldigt tillmötesgående när jag fick samtalet, undrade om jag behövde göra ett pissprov. Det tyckte läkaren inte behövdes i mitt fall men om jag VÄLDIGT gärna ville så fick jag ju ta ett. Haha.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
536
Senast: gullviva
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
416
Senast: sweep
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 258
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp