Ta bort tråd?

S

sandrorita

Hur gör man för att ta bort gamla trådar som man själv inte vill ha kvar. OBS! Som man själv har lagt ut/startat? :)
 
Sv: Ta bort tråd?

Är det Gunnar som man måste få tag på för att ta bort trådar i forumet? Iaåfall hur får man tag på han? :) OM det inte är det, hur får man tag på den som kan ta bort det? :)
 
Sv: Ta bort tråd?

Generellt sett kan man inte ta bort trådar, men om du har gjort ett stort misstag kan du fråga moderatorn för det aktuella forumet snällt. Men det är undantag mer än regel och överlag får du vara beredd att tänka efter före innan du postar en tråd.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min tråd är borta nu, velat fram och tillbaka länge nu, sen jag började nästan men har ändå fått ut så mycket av att skriva för all...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: Shaggy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 383
Senast: Gunnar
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
258
Senast: Rosett
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
606
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp