Tatueringspris

K

Kat

Vad är cirkapriset för örontatuering?

Det känns desvärre som viktigt att veta, när man har så många som jag har.
 
Mina har inte kostat nägontimg.
Jag har gjort det i samband med kastrering och fått det på köpet så att säga.
 
Fyra (och en halv, med strykarkaten som ränner här). Men när de kör race känns de som tio.
 
Tilläggas bör kanske att jag är en fattig student. Och det läggs redan nu mycket på kattmat och sand. Då måste man fundera på priser, tyvärr.
 
Jag chippar ju mina eftersom det är utställningskatter, men jag kan tänka mig ca 200:-/katt och uppåt. Eftersom dom måste sövas, så går det nog på lite mer.

Men jag vet inte, ring den tilltänka veterinären och fråga, många ger 10% rabatt vid vaccinering av fler än en, så det borde kunna gå att ordna även här tycker jag.
 

Liknande trådar

Katthälsa Nu spårar tråden ur, men vad ska man ge om man vill att katter ska gå upp i vikt och jag inte vill ge torrfoder?
2
Svar
27
· Visningar
1 545
Senast: Mia_R
·
Mat Imorgon är det våffeldagen. Hur många kommer grädda våfflor? Jag är lite sugen, men vill inte äta mer än en eller högst två, helst med...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 478
Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
456
Senast: ufot
·
Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
767
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp