Tatueringspris

K

Kat

Vad är cirkapriset för örontatuering?

Det känns desvärre som viktigt att veta, när man har så många som jag har.
 
Mina har inte kostat nägontimg.
Jag har gjort det i samband med kastrering och fått det på köpet så att säga.
 
Fyra (och en halv, med strykarkaten som ränner här). Men när de kör race känns de som tio.
 
Tilläggas bör kanske att jag är en fattig student. Och det läggs redan nu mycket på kattmat och sand. Då måste man fundera på priser, tyvärr.
 
Jag chippar ju mina eftersom det är utställningskatter, men jag kan tänka mig ca 200:-/katt och uppåt. Eftersom dom måste sövas, så går det nog på lite mer.

Men jag vet inte, ring den tilltänka veterinären och fråga, många ger 10% rabatt vid vaccinering av fler än en, så det borde kunna gå att ordna även här tycker jag.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Sveriges ridskolor står inför många utmaningar. Därför är det av högsta vikt att kommunerna sluter upp för att ridsporten fortsatt ska...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 839
Senast: SiZo
·
  • Artikel
Hästnyheter Ridskolehästar gör ett av ridsportsveriges viktigaste hästjobb och betyder så mycket för så många. Glöm inte att nominera till priset...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
923
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp