Tatueringstråden, del 4

Jag ska boka tid för mina nya tatueringar.
En text över varje knä, ungefär på samma ställe som @pepp
Jag har varit lite anti till att tatuera benen innan men tycker det är snyggt.
 
Jag ska boka tid för mina nya tatueringar.
En text över varje knä, ungefär på samma ställe som @pepp
Jag har varit lite anti till att tatuera benen innan men tycker det är snyggt.

Det är så himla fint :) jag blir glad varje gång jag ser min!
Vad blir det för texter?
 
Jag har bestämt mig för att börja ta bort en gammal tatuering nu i höst. Hoppas på ett första besök innan september är slut :) dock lite orolig för smärtan..

Samtidigt planerar jag för fullt hur jag kan bygga på och snygga till en annan jag har, den är för stor för att ta bort så då är det bättre att gå all-in :p
Vad hade ni gjort med denna?
997B22B8-FE5F-4DFF-8F10-50E89CEBD5A6.jpeg
 
Är det någon av er som ska till Inkbash i Stockholm? Jag tänkte hänga lite på lördagen och dricka lite öl. Om någon ändå är där så vore kul att ses.
 
Jag har bestämt mig för att börja ta bort en gammal tatuering nu i höst. Hoppas på ett första besök innan september är slut :) dock lite orolig för smärtan..

Samtidigt planerar jag för fullt hur jag kan bygga på och snygga till en annan jag har, den är för stor för att ta bort så då är det bättre att gå all-in :p
Vad hade ni gjort med denna?
Visa bifogad fil 17923
Jag tycker du ska gå till en tatuerare du känner förtroende för och diskutera vad du ska göra. :)
 
Hoppar in här i tråden!
Tycker allas är tjusiga och ser ut att hålla bra!
Tycker mina blir sjukt dassiga och luddiga fort även fast jag skyddar emot solen med hög faktor och kläder. :(
Har dessutom vart hos olika tatuerare, aldrig haft problem med läkning eller behandlat den illa under läkningen heller.
Kan det vara min hud typ?
 
Hoppar in här i tråden!
Tycker allas är tjusiga och ser ut att hålla bra!
Tycker mina blir sjukt dassiga och luddiga fort även fast jag skyddar emot solen med hög faktor och kläder. :(
Har dessutom vart hos olika tatuerare, aldrig haft problem med läkning eller behandlat den illa under läkningen heller.
Kan det vara min hud typ?
Jag kan verkligen inget om detta egentligen, så det är en ren och vild gissning, men det låter i så fall som att det skulle kunna vara din hudtyp? Speciellt med tanke på att det låter som att du tar hand om dem så bra. Har du pratat med någon tatuerare om detta?
 
Hoppar in här i tråden!
Tycker allas är tjusiga och ser ut att hålla bra!
Tycker mina blir sjukt dassiga och luddiga fort även fast jag skyddar emot solen med hög faktor och kläder. :(
Har dessutom vart hos olika tatuerare, aldrig haft problem med läkning eller behandlat den illa under läkningen heller.
Kan det vara min hud typ?
Många på bilderna är ju nygjorda och då är de klart det ser väldigt fina ut. :)

Mina har dock inte bleknat speciellt mycket men det tror jag beror på bra läkkött och väldigt ljus hy. Så kan säkert vara din hudtyd som ställer till det.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 548
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
243
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 029
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad läser du just nu?
  • Maskat sjukintyg?
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp