The Sims 3 [samlingstråd]

@Sasse
Jag tackar för uppklaringen för det var lite den känslan jag fick, inte enbart av hur du uttryckte dig utan det i samband med smileysen gjorde att det kändes "hånfullt", att det jag sysslade med inte räknades som sims men då vet jag att det inte var meningen att låta så (nackdelen med internet).
 
@Smulis Jag kan se att det går att misstolka mitt inlägg på det sättet, men det var alltså bara en fråga om hur du spelar. Jag vet att det finns olika spelsätt, de flesta verkar tycka att det är tristast att spela med sina simmar sas, och väljer att t.ex. bygga hus istället. Jag har absolut inget emot att folk spelar på andra sätt än jag.

Är det ok mellan oss?
 
Är det någon som har så man kan göra ett café?

Har byggt tomten och fiket och gjort det till en allmän tomt där det står café. Har bakbordet och har bakat massor med kakor men kan inte sälja dom? Får inte in något i hyllorna och när man trycker på kassan och trycker på köp så kommer rutan upp så man kan handla men det finns inget innehåll? :confused:

Någon som kanske vet vad jag gör för fel?
 
Uppdaterar tråden och undrar om det inte är någon som spelar Sims 4? Eller fortfarande håller på med 3:an!

Det är fortfarande dött på min front, men jag hoppas den fjärde versionen kan komma att fungera på datorn. Tills dess överanvänder jag demot :p

Bilder någon? :angel:
 
Uppdaterar tråden och undrar om det inte är någon som spelar Sims 4? Eller fortfarande håller på med 3:an!

Det är fortfarande dött på min front, men jag hoppas den fjärde versionen kan komma att fungera på datorn. Tills dess överanvänder jag demot :p

Bilder någon? :angel:

Jag spelar 4an (när jag har tid) :)
Återkommer med bilder...
 
Kan hästarna vara blinda? Mitt föl går omkring lite hur som helst men nästan aldrig dit den ska, går in i t ex staket, träd osv, den har inga pupiller och ser sig aldrig omkring som hästarna brukar göra, det har aldrig hänt mig förut och det ser ganska läskigt ut när den inte har pupiller. Kan de föds blinda?
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 988
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 035
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 355
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 108
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp