Bukefalos 28 år!

Till vilken hingst 2010

Sv: Till vilken hingst 2010

Jeg kom til å tenke på Quite Easy. Blodmessig ser det ut som en knallbra match.
Dog litt usikker på eksteriøret, han er ganske lav (men lang) og ikke helt korrekt i forbena.
Kan du ikke sende bilde av henne på mail?
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Bologna ska betäckas med Quaker Jet. Och Simonette är i frankrike o ska förhoppningsvis bli däktig med Ready Cash.
 
Sv: Till vilken hingst 2010

*kl*

Finns inte Korean tillgänglig i Sverige i år?

Är Crazed fågel eller fisk?
 
Senast ändrad:
Sv: Till vilken hingst 2010

-kl-

Om jag inte hörde helt tokigt så har Aces Happiness nu blivit seminerad med Wellino Boko.
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Har för mig att jag såg en annons där det stod att Korean finns på fryst på Västerbo Stuteri!
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Sjelden Hanover velger dårlige hingster når dom plukker ut andre dom inte har på gården, og dom har valgt Crazed til 6 av sine hopper i år.. på den annen side har dom utrolig mange hopper da.

Ellers:

D.Train går til Muscle Hill :eek: smått 17,5% inavel haha
Fatta at dom inte setter på flere ganger med Andover Hall (som står på gården) og forsøker å lage en Donato-kopi? :cry:
Jaja, håper det blir en snabb djevel.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Till vilken hingst 2010

Nu vill jag ha lite experthjälp...:D

Heidi Kemp
http://blodbanken.nu/servlet/GetBBData?breed=warm&lang=swe&trotter=Heidi+Kemp

Tappade travet helt o hållet idag och vi bestämde att vi krånglar inget mera med henne så hon ska till avel...Hon sopade sig i backen rejät förra vintern och efter detta har det varit svårt att få allt att klaffa till 100...vi har verkligen gjort allt med duktiga kiropraktorer, mälarkliniken mm mm.....Innan detta hände travade hon verkligen jättefint och hade lätt för sig ( 15,7 som tvååring)

Så om ni vore snälla o hade lite ideer om vilken hingst som skulle passa....iofs har hon ju kul stam som inte är så svår att kombinera...men input ärj u alltid kul..
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Det finns ju fler fransoser, fast i sverige;)
 
Sv: Till vilken hingst 2010

vet inte om vi törs lägga på mera franskt....jag gillar sj's photo....super photo k ...vad säger ni om dom då ? Ev Igor Font.....
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Det är ju alltid trevligt om en förstagångare får så bra chanser som möjligt.

SJs Photo är väl på fryst?
Då kan ju oddsen sjunka lite för eventuell dräktighet.
(det hänger väldigt mycket på vilken station hon hamnar)

SPK, har ju bra "färska" simmare på transport.
Ökar chanserna för att hon skall ta sig.

I övrigt inga åsikter :D

AM
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Hmmm...Även om jag har tvärfullt så skulle jag alltid bygga en box till dig.:love:

Bara att höra av dig ;)

AM
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Nu vill jag ha lite experthjälp...:D

Heidi Kemp
http://blodbanken.nu/servlet/GetBBData?breed=warm&lang=swe&trotter=Heidi+Kemp

Tappade travet helt o hållet idag och vi bestämde att vi krånglar inget mera med henne så hon ska till avel...Hon sopade sig i backen rejät förra vintern och efter detta har det varit svårt att få allt att klaffa till 100...vi har verkligen gjort allt med duktiga kiropraktorer, mälarkliniken mm mm.....Innan detta hände travade hon verkligen jättefint och hade lätt för sig ( 15,7 som tvååring)

Så om ni vore snälla o hade lite ideer om vilken hingst som skulle passa....iofs har hon ju kul stam som inte är så svår att kombinera...men input ärj u alltid kul..

Our Love - Heidi Kemp
 
Sv: Till vilken hingst 2010

efter många om och men och tveksamheter och divideringar så har Blessing åkt till Paul November.
 

Liknande trådar

Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 417
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
23 431
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 060
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 852
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp