Bukefalos 28 år!

Tittar in i ditt kök, 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det gör det nog, men jag tyckte det här var rätt dyrt (113 kr) förutom rätt äckligt och VÄLDIGT otrevligt system när jag beställde.
Trist! Har varken betalat eller beställt, bara ätit. Dock föredrar jag the thai eller thaien i Lindome (alternativt Nippon om jag är ute efter yakiniku) oavsett så chopchop känns rätt ointressant.
 
Förresten, jag ska på utbildning nästa vecka och då är kommunen snäll och bjuder (nåja, lär väl vara mot löneavdrag) på lunch en av dagarna. Och då ska vi få lunch i en av de kommunala skolornas BAMBA! Yaaaaay :banana: Försöker att vara öppensinnad och positiv men jsg känner redan panik bara av tanken på att äta i en bamba igen :o Alla åren med (enligt mig) oätlig mat i skolan har tydligen satt sina spår.
 
Trist! Har varken betalat eller beställt, bara ätit. Dock föredrar jag the thai eller thaien i Lindome (alternativt Nippon om jag är ute efter yakiniku) oavsett så chopchop känns rätt ointressant.
En fb-vän hade ätit på Chopchop i Jönköping! Där måste ju finnas bättre mat?
 
Men schluuuuuta. Plankstek är en av mina allra största besattheter. Jag har ätit två plankstekar i hela mitt liv. Båda intogs innan jag fyllt 20. Jag hittar aldrig någon som vill äta plankstek med mig, och det smärtar mig djupt!

Jag hänger gärna med. :) Det är något speciellt med plankstek (kanske för att det nog var det första jag fick äta på restaurang, annars var det kokt torsk och mammas äckliga korvgryta för hela slanten)
Helst vill jag kombinera plankstek med stadshotell, det känns som om det hör ihop.

Just nu bor jag på Stadshotellet i Kristianstad men de har tyvärr inte plankstek på menyn. Förkastligt. :( I dag blev det i stället plocksallad och lite smågodis till middag. Orkade inte leta reda på en restaurang. Var inte tillräckligt hungrig (motiverad).
 
Men vid vilken sorts kriser ligger Ikeas servering närmast till hands? Utom just om man råkar vara på Ikea då krisen utbryter (iofs lätt hänt när man väl är där).

Den blå ladan är Satans boning på jorden. Fast deras mat är i många fall helt ok, grönsaksbollarna (bullarna?) var en trevlig överraskning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: Liten
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
10 341
Senast: Mineur
·
Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 243
Senast: Acto
·
Hemmet Har köpt lägenhet där köket har kvart klinker på golvet, vita högblanka skåpluckor och svart bänkskiva. Köksmöbler till detta? Litet...
Svar
10
· Visningar
322
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp