Tittar in i ditt kök, 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vid vilken sorts kriser ligger Ikeas servering närmast till hands? Utom just om man råkar vara på Ikea då krisen utbryter (iofs lätt hänt när man väl är där).

Åh, på väg till landet och på våra utflykter kring landet. Annars aldrig. Men i och med att BARNET är glutenintolerant begränsar det lite, hen vägrar smörgåsar, och utbudet är rätt miserabelt ibland. Då är Ikea ett plausibelt val, eftersom jag vägrar dåliga lunchrestauranger. Oftast väljer vi thai eller indiskt om möjligt dock.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
636
Senast: Liten
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
7 669
Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 172
Senast: Acto
·
Hemmet Vad tycker ni om dessa nya hus med kök i vardagsrummet. Själv gillar jag öppen planlösning men kök i vardagsrummet kan jag tänka mig i...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
15 997
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp