Tömkörningsgjord från Hööks...

Kan inte hålla med att chetakgjorden är värt sitt pris. Har använt en sån några gånger och jag vart förbannad. Den halkade runt på hästen samt att den gav skav. Nu har jag en gjord ifrån Tärnsjö och den sitter perfekt på mina hästar. Min åsikt är att grejorna ska hålla och det lönar sig att köpa kvalité.
 
Okej.. det var ju inte så bra. Verkar som att alla har olika åsikter om vad man ska för gjord. Men antagligen beror det väl på vad man har för häst oxå.
Ska köpa en "riktig" gjord senare, men just nu går det så mycket pengar till allt annat.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
987
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: LadySara
·
Utrustning Jag vill investera i en kvalitetsgjord för tömkörning och tycker lippo och tärnsjös modell ser bra ut. Jag funderar på om det är värt de...
2
Svar
27
· Visningar
1 827
Senast: ameo
·
Utrustning Jag såg att Hööks har en tömkörningsgjord av märket Fairfield som påminner om Tärnsjös tömkörningsgjord. Är det någon som har den eller...
Svar
10
· Visningar
1 336

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp