Tokiga annonseringar

bytes? önskar french Maid klänning eller liknande

jag är en man som (i smyg) klär mig som kvinna med lösbröst, peruk etc.Söker extraknäck som tex städerska.

Skulle gärna ha en fin French maid klänning när jag arbetar. Någon som har en sådan att byta bort, ny eller begagnad?
Eller annan passande klädsel?

I utbyte erbjuder jag ett par timmars gratis städning.
 
@Pazuzu Uppenbart en person som har svårigheter med att skriva och stava. Förstår faktiskt inte vad man får ut av att sitta och göra sig lustig/beklaga sig över en sån grej.

Nu handlar tråden om märkliga/tokiga annonser och oavsett anledningen till varför annonsören skriver på detta sättet platsar den ju här. Även om man har skrivsvårigheter (kan lika gärna vara ovilja/ointresse att försöka skriva begripligt) måste det väl finnas någon medvetenhet hos annonsören att mottagare kan ha svårt att förstå annonsen.
 
@Pazuzu Uppenbart en person som har svårigheter med att skriva och stava. Förstår faktiskt inte vad man får ut av att sitta och göra sig lustig/beklaga sig över en sån grej.

För att lära språkstörda att de inte har rätt att finnas till på nätet.

Om de inte har nån som ser till att de inte har stavfel i sina texter.
 
Föråds ränsning
1f60a.png

Ljusfat 50 kr st
Kandelaber 120 cm hög 250kr Såld!!
Ljusfat med krona den stora 150kr lilla 100kr
Erna ljuslykta 200kr

Med tanke på resten av annonsen så hade personen nog bara lite bråttom med rubriken
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Den 14 maj för tio år sedan, 1996, lade jag upp mina första web-sidor på internet. Jag tycker att det kunde vara kul att uppmärksamma...
Svar
13
· Visningar
11 913
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp