Tokiga annonseringar

15350507_725734514244428_2449434350858840106_n.jpg
 
Fast, skulle det inte vara "mer korrekt" ( :D ) att skriva;
  • Skänk, Svenska äpplet eller
  • Skänk, "svenska äpplet"
?
Det räcker väl att det är korrekt, sen är det tveksamt om det verkligen är mer korrekt med dina förslag. Den som skrivit annonsen har säkerligen inte tänkt sig att man ska analysera om det är den mest korrekta formuleringen.
 
Det räcker väl att det är korrekt, sen är det tveksamt om det verkligen är mer korrekt med dina förslag. Den som skrivit annonsen har säkerligen inte tänkt sig att man ska analysera om det är den mest korrekta formuleringen.
Och jag bara tycket det var roande att spinna vidare. Tokigt av mig.
 
Och jag bara tycket det var roande att spinna vidare. Tokigt av mig.

Trodde det var denna tråd var till för :D

En mening kan tolkas på väldigt olika sätt i olika sammanhang. Men håller med dig om att "grammatiskt" korrekt skulle jag föredra dina förslag :) utan bild och mer detaljerad text kan det väldigt lätt missförstås annars.
 
Varför det inte är bra att alltid använda engelska ord i en svensk beskrivning: "4 doftljus med ett ljusfat i giftlåda (Helt nytt och oanvänt)" :D

För hugade spekulanter finns ljusen på Tradera men lådan var inte alls så dramatisk som det antyddes i rubriken :p :rofl:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Den 14 maj för tio år sedan, 1996, lade jag upp mina första web-sidor på internet. Jag tycker att det kunde vara kul att uppmärksamma...
Svar
13
· Visningar
11 914
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp