Tornerspel - inspirationstråd 2009

Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Jo, jag var bara med och tittade :angel: Men gud vad skoj det verkade!!!
:rofl::rofl::rofl:

Närsa gång ska lillkillen med som miljöträning, han är bara 3 år och riden 4 gånger, så det dröjer ett tag innan vi kan vara med och träna. Men vi kommer ändå finnas på träningarna så han vänjer sig vid alla ljud och allt annat. :banana::banana:
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

kul att du tykte om det,jag glömde helt bort att tala om vem jag var:)kan ju vara kul för dig att veta nästa gång;)jag var en av "vapen utdelarna":)för att använda guldbaggens ord
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

förhoppningsviss,:)en av våra riddare som var uppe och red på medeltidens värld föra sommaren är väldigt sugen på att vara med
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

det var ju Charlemagne af Lisetorp som red hos oss i sommras
vi har fått en väldigt fin arena att vara på kommer att rida där hela sommaren
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

japp,då har du ju träfat han redan,jag skulle följt med som väpnare,men fick ändrade planer i sista stund:)vill värkligen upp och kolla hos er,
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

:rofl: lätt att glömma bort :angel:

Ja nästa gång får du komma fram och presentra dig :banana: Nästa gång kommer jag ju med lilkillen, lite miljöträning är aldrig fel :bump:
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

skulle jag glöma de nästa gång igen,vilket jag garanterat kommer:)så har jag nästan alltid en blå jacka på mig,ska bli kul att se han
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

nej,ingen häst denna gången,jag var på marken:)
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

ops läste för snabbt,hon fick stanna hemma,vi skenade på en asfaltsväg i fredags
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Ush det lät inte skoj..... hoppas hon är ok... kommer hon med nästa träning??
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

antagligen men då är det guldbaggen som rider,eftersom jag "bara" är väpnare till henne
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

vi äger halvblodet tillsammans(hälften var)men alla tror det är annas häst:)shiren är hennes föräldrars
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

min kära kompis låter gärna folk tro att det är hennes båda två:);)jag bryr mig inte så mycket om det längre:)
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Vågar ni släppa in en "utomjording" på er gemensamma träning? Isf är jag rätt så intresserad att kunna få träna på ite närmre avstånd än vad våra träningar är på.

Självklart får du träna med oss. :bump: Den sista mars har dock flyttats till 12-13 april. Ska kombinera träningen med en slöjdhelg. Träningen kommer förmodligen bli i ridhuset i Lerbo/Valla båda dagarna.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Jag är lite sugen på att göra ett medltids inspirerat träns till min lillkille men behöver inspiration :bump::bump::angel:

Så visa bilder på era träns!!!:banana::banana:
gärna före och efter bilder om ni gjort om dom.....:angel:
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

jag kan ta med mitt nästa träning,så du kan titta på det:)har inga bilder på tränset
 

Liknande trådar

Fritid Jag tänkte att vi kunde ha en inspirationstråd för friluftsliv/ vandring/ utomhusaktiviteter etc. Har du varit på något speciellt ställe...
Svar
2
· Visningar
271
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 120
Senast: Hajfisk
·
Utrustning Jag tror min klippmaskin är stulen, eller så har min totala förvirring slagit till. Snart står jag oavsett med en fullpälsad Haflinger...
Svar
18
· Visningar
940
Senast: MiniLi
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
4 033
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp