Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tiden bokad till 11.45 i morgon, fan jag hatar sånt här :(

För övrigt botade Mr Salubrin till slut min klåda så nu vet jag att det är insekterna i stallet som är boven i dramat (igen) :idea:
 
Sitter och funderar på om jag ska ge mig iväg eller vara hemma.
Hunden är piggare, men det kan vända fort
 
@EmmaW vilken tid är bokad?


Här är det bara väntan på att hunden ska piggna till.
Lite piggare idag, men ingen vidare aptit och ingen bra mage.
 
Kom inte mycket regn men lite i alla fall....
Nu har gerbilgrabbarna fått nya hem:up: bara tjejerna kvar nu ...
 
Svår svår svår beslutsångest.
Huset jag kan få möjlighet att hyra är ju nedgånget till viss del, men det har sin charm och ligger sist när man kör ut ur samhället.
Kräver nog lite pyssel men inget akut förutom en elsak som hv får fixa i så fall.
Men... Dotra får längre till kompisarna och hon får inte åka buss för sin pappa så jag blir tvungen att åka med henne till och från skolan varje dag.
Suck

Men vad fan? Jag fick gå till skolan redan när jag var 7 år, mina syskonbarn tar skolbussen f.r.o.m. de började skolan (dvs: 6 års åldern) utan förälder och E är väl ändå 11 om jag minns rätt? Vilken fjant J är. En förbenat jäkla FJANT! Skulle inte förvåna mig om hon får åka buss för honom de veckor hon är hos honom. Ta upp det med soc. Om E klarar av o du vet hon är mogen så är det ju bara J som vill sätta pinnar i hjulet. Gah, må han få en 150 ton tung trädstam på sin vänstra pungkula.
 
Men vad fan? Jag fick gå till skolan redan när jag var 7 år, mina syskonbarn tar skolbussen f.r.o.m. de började skolan (dvs: 6 års åldern) utan förälder och E är väl ändå 11 om jag minns rätt? Vilken fjant J är. En förbenat jäkla FJANT! Skulle inte förvåna mig om hon får åka buss för honom de veckor hon är hos honom. Ta upp det med soc. Om E klarar av o du vet hon är mogen så är det ju bara J som vill sätta pinnar i hjulet. Gah, må han få en 150 ton tung trädstam på sin vänstra pungkula.
E är tom 12... men vad gör man liksom....
Vi får se, väntar på svar från hv bara nu. Prutade ju ner hyran med :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
874
· Visningar
46 781
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 866
Senast: Lingon
·
R
Samhälle Klockan är knappt lunch och jag har sett flertalet personer (obs som framstår som rätt "normala") lagt ut grattis på internationella...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 156
Senast: Badger
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
6 712
Senast: Filura
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp