Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på roadtripp idag. Tanken var att se Titanic-utställningen men efter 90 min i kö fick vi ge upp eftersom sambon fick känning (diabetes) och det var minst 20 min kö till samt rundturen skulle ta 90 minuter ungefär...Helt sjukt mkt folk!
 
Huvudvärk efter att sovit dåligt. SKa lägga mig och se en film nu, hoppas hunden sover bättre inatt.
får åka och handla imorrn eftersom jag inte kom iväg på resan som jag hade planerat, :(
men djuren går först.
 
Mår skit i kväll :( Känner mig rätt hemsk som människa just nu, Jag önskar jag kunde gråta men inte en enda jävla tår kommer....

Förövrigt har jag insett att jag helt slutat tro på kärleken, den är bara en illusion, den är inte verklig, existerar inte, men tror man tillräckligt så känns den nog verklig. Som när man var liten och trodde på illusionen av tomten och påskharen.
 
Mår skit i kväll :( Känner mig rätt hemsk som människa just nu, Jag önskar jag kunde gråta men inte en enda jävla tår kommer....

Förövrigt har jag insett att jag helt slutat tro på kärleken, den är bara en illusion, den är inte verklig, existerar inte, men tror man tillräckligt så känns den nog verklig. Som när man var liten och trodde på illusionen av tomten och påskharen.
Emma det är så det känns för mig med.
Svårt att gråta och kärlek?? Vad är set?? Nåt man läser i böcker...
 
Nu kräktes hunden med.
Iofs sa vet att det kunde hända som en reaktion av medicinerna, men måste hon kräkas i min säng???
Lillskruttan.
Blir till att tvätta lakan och täcke tidigare än planerat :)
 
E är tom 12... men vad gör man liksom....
Vi får se, väntar på svar från hv bara nu. Prutade ju ner hyran med :)
Varför ger du honom bestämmanderätt över dottern när hon är hos dig? Återgäldar han det så du vet och kan bestämma över vad som händer hos honom?
 
Förövrigt har jag insett att jag helt slutat tro på kärleken, den är bara en illusion, den är inte verklig, existerar inte, men tror man tillräckligt så känns den nog verklig. Som när man var liten och trodde på illusionen av tomten och påskharen.

Jo Emma, den finns. Det handlar inte om att tro tillräckligt, det handlar om att hitta den där andra människan som gör DET för en. Och det är det svåra...
 
Varför ger du honom bestämmanderätt över dottern när hon är hos dig? Återgäldar han det så du vet och kan bestämma över vad som händer hos honom?
Därav vår tvist!
Han skulle aldrig låta mig tala om hur han ska göra men sist när dotra skulle få åka buss själv ner till Uddevalla och bli mött av sin kompis och hennes mamma så blev han skogstokig.
Vaktade busshållplatsen så att hon inte skulle åka.
Nu fick hon lift ner av en kompis till mig istället.
 
Kollat wife swap och kräks över inskränkta ************* som anser att homosexuella är pedofiler och syndare och Gud vet mer.
Blir skogstokig på sånt...
 
Därav vår tvist!
Han skulle aldrig låta mig tala om hur han ska göra men sist när dotra skulle få åka buss själv ner till Uddevalla och bli mött av sin kompis och hennes mamma så blev han skogstokig.
Vaktade busshållplatsen så att hon inte skulle åka.
Nu fick hon lift ner av en kompis till mig istället.
:crazy: Han verkar ha problem med sitt kontrollbehov.
 
Jag har plockat hallon vilket ju är trevligt att ha i vinter. Det som inte är trevligt är att jag trots allt inte är så intresserad av att binda upp eländet så min "hallonhäck" är snarast ett hallonsnår :crazy: vilket betyder eländiga taggar och brännässlor :nailbiting: Det gör att man typ har hazmat-uniform när man tränger sig in i snåret för att plocka de sabla bären. För att göra det hela komplett har jag en hyffsad ormfobi som min katt utnyttjar till fullo. Kattj-vln ÄLSKAR att vada in i snåret när jag är mitt i och skrämmer skiten ur mig VARENDA gång jag plockar hallon! Idag är hon billig...


Tur att hon är söt :love:
 
@athena_arabians vilken sötnos!

VV min "musknapp" på datorn som gick sönder för ett tag sedan har nu bestämt sig för att den funkar igen. Skumma pryl. Funderar också på om jag ska anmäla intresse på en ny lägenhet, en liten större etta som ligger i samma by som jag bor i nu :)
 
Det är riktigt skönt att sätta sig i sängen och slösurfa efter ett 13 h stående & gående arbetspass:D och om ca 15 h går jag på en liten kort semesterperiod igen:banana:
 
Det var en fin avlivning av katten, vi fick göra på vårat vis dvs det som passade henne bäst vilket gjorde att hon fick somna in lugnt och stilla med minsta möjliga stress.
Älskade lilla skruttkatt, må du ha frid i kropp och sinne nu :cry: Du saknas mig...

Mår rätt dåligt fortfarande och nu är migränen intågande för fullt så jag känner mig rätt liten för tillfället :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
857
· Visningar
46 120
Senast: cewe
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 846
Senast: Lingon
·
R
Samhälle Klockan är knappt lunch och jag har sett flertalet personer (obs som framstår som rätt "normala") lagt ut grattis på internationella...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 153
Senast: Badger
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
6 706
Senast: Filura
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp