Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
kan inte tänka.. är alldeles slut i huvudet. Provade nya smärtstillande igår. Samma verksamma ämne som dom förra jag hade.. men jag kan knappt hålla mig vaken idag..
 
kö till handläggare nr 7, väntetid 24 minuter ....jag fan bryter ihop på det här :rage::cry:
Funkar det inte att ryta ifrån till dom säga att nu får dom fanimig koppla till rätt person på en gång?!
Är ju tyvärr ett välkänt knep som iallafall används på andra kundtjänster för att slippa hantera "jobbiga" kunder. Man kopplar dom vidare... :(
 
Funkar det inte att ryta ifrån till dom säga att nu får dom fanimig koppla till rätt person på en gång?!
Är ju tyvärr ett välkänt knep som iallafall används på andra kundtjänster för att slippa hantera "jobbiga" kunder. Man kopplar dom vidare... :(
Jag har ju gjort det 3 gånger nu och sen ska dom ringa nån på inbetalningsavdelningen och då blir jag bortkopplad och så får jag börja om från början igen....
 
Äntligen! :banana: Hamnade hos en toppenhandläggare som fixade till allt som den första lyckades strula till :banghead: och nu är det bara att vänta på beslutet om studiestöd, om jag måste rapportera in dom saknade poängen eller inte, och om så är fallet så finns ju en plan för dom med. Så lättad! :)
 
@EmmaW nej de som bor under mig. Tydligen kunde de inte sova inatt pga ljud jag gjort. Ev är det katten :( måste prata mer med dem ikväll.
Been there done that. Vi bodde i en sekelskiftslägenhet = obefintlig isolering och massor av akustik. Så våra grannar klagade mycket på våra katter. Vi flyttade i slutändan, till en lägenhet utan grannar undertill. Tyvärr är det så att vi kattägare kan sova igenom det mesta som andra inte kan.

Ska ikväll titta på en lägenhet som ligger OVANFÖR HYRESVÄRDENS :nailbiting: Jag har dock varit tydlig och förvarnat, men hen skrev att det är lugnt: där bor djur nu och de har inte stört. Vi får väl se, ditt inlägg påminde mig om helvetet vi hade innan... :(
 
Been there done that. Vi bodde i en sekelskiftslägenhet = obefintlig isolering och massor av akustik. Så våra grannar klagade mycket på våra katter. Vi flyttade i slutändan, till en lägenhet utan grannar undertill. Tyvärr är det så att vi kattägare kan sova igenom det mesta som andra inte kan.

Ska ikväll titta på en lägenhet som ligger OVANFÖR HYRESVÄRDENS :nailbiting: Jag har dock varit tydlig och förvarnat, men hen skrev att det är lugnt: där bor djur nu och de har inte stört. Vi får väl se, ditt inlägg påminde mig om helvetet vi hade innan... :(
Det är sånt där som gör att jag aldrig mer kommer bo i lägenhet. Jag hade ett helvete sista åren. Som ljudkänslig är det redan döden för mig och jag stressar ihjäl mig över alla ljud från grannar :crazy:. Sen att katterna rejsar och hundarna leker kan jag sova mig igenom utan problem. :angel:
 
I dag introduceras halm till hästarna igen, innan dom äter upp stallet för mig :cautious: Håll tummarna för att det fungerar utan bakslag :nailbiting:
 
Det är sånt där som gör att jag aldrig mer kommer bo i lägenhet. Jag hade ett helvete sista åren. Som ljudkänslig är det redan döden för mig och jag stressar ihjäl mig över alla ljud från grannar :crazy:. Sen att katterna rejsar och hundarna leker kan jag sova mig igenom utan problem. :angel:
Du är vår mardrömsgranne :laugh:
 
@Shetlandskusk @EmmaW grejen är att katten har lekt om nätterna sedan i oktober och grannen under flyttade in i november. Därför behöver jag prata med dem om det var nytt ljud eller om de hört det innan. Om det är nytt kan jag ta bort en ny leksak och se om det hjälper. Det kan vara deras granne vägg i vägg också då ljudet färdas rätt så bra i sidled i huset :(
 
Nyduschad har jag krupit ner i sängen. Så gott.
Tv ett par timmar innan jag stänger dom blå. I morgon blir det 10 h jobb.
 
Minns inte om jag postat denna förut...

KAuzTmh.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
4 627
Svar
1 929
· Visningar
104 443
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp