Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vv undrar vad min granne ville när de bankade på min dörr runt 23 och vid 00.45 inatt... Och sedan bankade i taket (mitt golv) kl 2.00.
 
Ligger på soffan under värmefilten. Har magkramp men orkar inte gå till köket och ta en värktablett.
Jobb ikväll.
 
Bråkar de om din överklagan? För visst överklagade du?
Nej jag gjorde inte det, för det hade bara kostat mig massor i tid och inte gett någon direkt ändring tidsmässigt i vilket fall som. Men nu visar det sig att det som är inbetalat inte alls har hamnar rätt utan dom har placerat dom där dom tycker dom passar och nu vill dom ha mer pengar av mig för att kunna ens kolla på min ansökan. Dessutom vet ingen riktigt vad som är rätt väg att gå och vad jag behöver göra för att allt ska bli rätt så nu sitter jag i telefonkö till handläggare nr 5 för att alla bara skickar mig vidare till nån annan som kanske kan hjälpa mig....
 
Nej jag gjorde inte det, för det hade bara kostat mig massor i tid och inte gett någon direkt ändring tidsmässigt i vilket fall som. Men nu visar det sig att det som är inbetalat inte alls har hamnar rätt utan dom har placerat dom där dom tycker dom passar och nu vill dom ha mer pengar av mig för att kunna ens kolla på min ansökan. Dessutom vet ingen riktigt vad som är rätt väg att gå och vad jag behöver göra för att allt ska bli rätt så nu sitter jag i telefonkö till handläggare nr 5 för att alla bara skickar mig vidare till nån annan som kanske kan hjälpa mig....
Skumt! Men det låter som att det är dem som gjort fel?
 
@EmmaW nej de som bor under mig. Tydligen kunde de inte sova inatt pga ljud jag gjort. Ev är det katten :( måste prata mer med dem ikväll.
Är du säker på att ljuden kommer ifrån dig och katten och inte dom nya grannarna? Ljud kan färdas dom mest konstiga vägar så som snett ovan fastän det låter som ovan. (jag vet av egen erfarenhet). Verkar ju konstigt att dom så plötsligt störs? O_o Du snarkar ju inte ens ;) och kissen har ju bott där ett bra tag nu så det verkar ju skumt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
2 969
Svar
1 762
· Visningar
93 270
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 082
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp