Bukefalos 28 år!

Trådprenumeration

mandalaki

Trådstartare
Om en person skrivit ett inlägg i en tråd - försvinner tråden från personens prenumerationer om inlägget tas bort?

Isåfall skulle jag önska att moderatorerna, när de får trianglar, kunde ta bort inlägg av typen "Sätter en kråka här för att komma ihåg att jag ska återvända till tråden".

Sådana inlägg har börjat dyka upp cirka det senaste året och är omåttligt irriterande. Följer man en tråd och öppnar den vid varje nytt inlägg så ska man få mer utbyte än att någon skrivit bara för att hon själv inte orkar hålla reda på vilka trådar hon är intresserad av.

Går det att stoppa detta oskick? Förutsatt att vi andra anmäler, förstås.
 
Sv: Trådprenumeration

Om en person skrivit ett inlägg i en tråd - försvinner tråden från personens prenumerationer om inlägget tas bort?

Isåfall skulle jag önska att moderatorerna, när de får trianglar, kunde ta bort inlägg av typen "Sätter en kråka här för att komma ihåg att jag ska återvända till tråden".

Sådana inlägg har börjat dyka upp cirka det senaste året och är omåttligt irriterande. Följer man en tråd och öppnar den vid varje nytt inlägg så ska man få mer utbyte än att någon skrivit bara för att hon själv inte orkar hålla reda på vilka trådar hon är intresserad av.

Går det att stoppa detta oskick? Förutsatt att vi andra anmäler, förstås.
Nej, man får skriva vad man vill så länga man inte bryter mot reglerna. Du kan ju hoppa över dessa inlägg :idea:
 
Sv: Trådprenumeration

Och så länge man håller sig till ämnet...

Alltså raderar iaf jag dessa "nål"-inlägg ibland, likväl som jag raderar "putt"-inlägg då och då.
 
Sv: Trådprenumeration

Som moderator jag jag samma sak på de forum jag ansvarar för. D v s raderar inlägg "puttningar" och "skriver ett inlägg för att hitta tillbaka". Bidrar ju inte direkt till diskussionen. Funktionen för prenumeration finns ju, och om ämnet är intressant behövs inga puttar.
 
Sv: Trådprenumeration

Och så länge man håller sig till ämnet...

Alltså raderar iaf jag dessa "nål"-inlägg ibland, likväl som jag raderar "putt"-inlägg då och då.
Putt inlägg är ju enbart till för att dra fram tråden till en bättre position. Om du tar bort ett puttinlägg så är ju tråden ändå kvar på den bättre positionen iaf :p
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Det här blir ganska personligt och lite som ett dagboksinlägg men känner att jag hellre lägger det under allmänt då jag vill ha lite...
Svar
14
· Visningar
1 995
Senast: VLMF
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
20 766
Senast: qitis
·
Tjatter Deltagarlista cirkus Lenis Mammas quarter4ever Gabby_Ossi Mistimed Snurrfian fio bollen__ Derring-Do hemlig Hedinn Idahoe Ferrari Goda...
28 29 30
Svar
593
· Visningar
18 384
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 336
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp