Bukefalos 28 år!

Jag fattade aldrig att det var du Ferrari som siat Mistimed. Jag insåg väl nått när jag ändrade rösten, men hade fortfarande inte dig på den rollen :angel: Ville ju hitta "dig" så jag kunde skydda, men skyddade den enda jag visste var god istället :p
 
Jag fattade aldrig att det var du Ferrari som siat Mistimed. Jag insåg väl nått när jag ändrade rösten, men hade fortfarande inte dig på den rollen :angel: Ville ju hitta "dig" så jag kunde skydda, men skyddade den enda jag visste var god istället :p

Jag uppskattar skyddet! :love::love:
 
Eller du kanske menade det jag skrev om att vi inte använde våra extraskills slog det mig?
Jag tänkte då på att vi hade två i lyan som kunde dra med sig en god om vi dog:)
Hyss använde vi ju två ggr att få spioninforad och skulle ha använt vår första trollning om det blivit en lynch till idag :)

Ja precis, det var hyssen jag tänkte att du menade med extraskills. Det där med att dra med sig god hade jag hunnit glömma igen :rofl:
 
Jag uppskattade också att du lyssnade på mig och ändrade röst @bollen__ , det är så himla svårt med att inte vara för uppenbar... :D
Förlåt för att jag ledde er åt fel håll dock. :grin:
 
Jag blev så frustrerad när de käkade Lenis, jag hade ingen ond att teoria mot och inte ens en god att peka dig till för din nästa sia. :(

Jag vinkade med hela handen i hopp om att bli käk den kvällen jag bytte röst fram och tillbaka. Jobbigt när dom inte ens vill käka mig ^^
 
jag tyckte vi käkade väldigt rätt jag :p

Jag tror det är en definitionsfråga. :idea:

Shit, att inte goda lynchade mig all by themselves dock. Som jag röstade. En jättevek röst på Ferrari. Sen bah "NÄ, jag håller inte med era drev. Jag lägger en ströröst här istället.", kommer in sent och bah "nåt känns fel, vi vänder hela lynchen mot en annan!!" :rofl:
Till och med JAG tyckte jag spelade skumt. :laugh:
 
Jag uppskattade också att du lyssnade på mig och ändrade röst @bollen__ , det är så himla svårt med att inte vara för uppenbar... :D
Förlåt för att jag ledde er åt fel håll dock. :grin:
Jag borde förstått att q var ond när hon ville hålla mig åt onda hållet. Hon brukar alltid ha koll på mig när båda är goda tycker jag. Blev ju misstänksam men sen glömde jag av det. :p
 
Sorry goda sidan för att jag var så dålig den här leken. :p



Ja! :mad: Och fy vad stressande det är att sitta med 15 min till DL, inse att ulvarna (igen) är på väg att dreva ut goda och dessutom känna på sig att när jag röstar kommer minst 2 spelare följa mig... So. Much. Responsibility. :arghh:
Dålig? Du gjorde ju jättebra ifrån dig!
Till skillnad från vissa av oss andra... :angel:

Grattis onda, välförtjänt!
 
Dålig? Du gjorde ju jättebra ifrån dig!
Till skillnad från vissa av oss andra... :angel:

Grattis onda, välförtjänt!

:love:


Fast. Bestämmer mig att INTE rösta på Snurrfian, för att Q ställt så jäkla underliga frågor och Snurr verkat godare sista dygnet.
Så jag röstar på... dig? O_o
Du träffade i all fall Q där på slutet! :up:

Det var det där med att faktiskt rösta på den jag tycker är mest misstänkt. Ingen annan verkade tycka Q var skum, många verkade vilja lägga henne åt det godare hållet.
Och lite att jag ju inte var säker på Snurrs godhet. Det hade varit så typiskt om jag HADE röstat på Q, och hon hade visat sig vara god och Snurr ond. :rofl:
 
Även jag tackar för en rolig lek. Jag har dock inte varit särskilt aktiv och var tacksam när jag blev lynchad :p.
Jag hittade ingen roll utom att jag fick @Mammas till ulv.
 
:love:


Fast. Bestämmer mig att INTE rösta på Snurrfian, för att Q ställt så jäkla underliga frågor och Snurr verkat godare sista dygnet.
Så jag röstar på... dig? O_o
Du träffade i all fall Q där på slutet! :up:

Det var det där med att faktiskt rösta på den jag tycker är mest misstänkt. Ingen annan verkade tycka Q var skum, många verkade vilja lägga henne åt det godare hållet.
Och lite att jag ju inte var säker på Snurrs godhet. Det hade varit så typiskt om jag HADE röstat på Q, och hon hade visat sig vara god och Snurr ond. :rofl:
Äh, inte lätt. Jag var ju inne på samma spår, därav min röst på Snurrfian, för att "alla andra" verkade ju tänka så. :D

Sen när jag konstaterade att hon nog var god ändrade jag rösten, mest för att hon inte skulle åka istället för mig om hon hade en mer betydelsefull roll.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 297
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 628
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 157
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp