Bukefalos 28 år!

ha ha ja jag fattar inte att ni inte tog mig som ulv:rofl:
Men hörni vet ni att detta är historiskt för mig:o :laugh:
Efter snart 2 års spelande har jag lyckats vinna som levande ulv:banana::bump::banana::bump:

Tack mina eminenta lyakamrater som bidrog till det :love:
Och för trevlig lyatråd som har ett antal mer sidor än lektråden:angel:

Alltså, du var skum både nu och då. Men det kändes lite sådär att teoria mot en av de få som ens var aktiv.
:p
Och det var väl bra? Grattis!! :love:
 
Ha ha, jag hade nog dig i lyan ganska omgående faktiskt!
Det var väl snällt att skicka info som du redan visste :laugh::laugh:

Även Mammas satte jag i lyan fort. Men var det DD som var er tredje vän?

Q var mycket road av att ha fått en rad, nåt dygn senare skrev jag att åskådarna inte varit SÅ övertygade om hennes godhet :D *glädjedödare*
 
Ursäkta mina sega uppdateringar förresten, det var ju så jämnt så ofta och jag nojar för att ta död på fel person så jag dubbel- och trippelkollar innan jag vågar uppdatera :o.
 
Problemet med att sitta i lyan med @quarter4ever när man har tidsbrist är att även om det inte är så mycket att läsa ikapp i lektråden så kommer det hela tiden upp små störande notiser om att man har en oläst konversation. :mad::p Och om jag skriver långsamt i vanliga fall så är det inget mot när jag ska hålla koll på nya inlägg i både lektråde och lyan samtidigt. :o:D
 
Problemet med att sitta i lyan med @quarter4ever när man har tidsbrist är att även om det inte är så mycket att läsa ikapp i lektråden så kommer det hela tiden upp små störande notiser om att man har en oläst konversation. :mad::p Och om jag skriver långsamt i vanliga fall så är det inget mot när jag ska hålla koll på nya inlägg i både lektråde och lyan samtidigt. :o:D
:o sorry :angel:
 
Hade bara @Hedinn kommit in och röstat lite tidigare hade jag nog haft vett att rösta på Q istället, jag fick panik när jag insåg att Snurrfian antagligen var god trots allt (jag hade varit böjd att rösta på henne själv fram till att Q röstade där). Hade typ ingen tid alls på mig att reda ut vad jag trodde eller inte trodde, så jag föll tillbaka på tidigare teorier där jag tyckte Heddan varit skummast. Men insåg när hon sen bytte röst att hon nog var god hon med... :angel: (till mitt försvar tänkte jag att Heddan och Q satt i lyan ihop, så i så fall kunde jag ta Q sen om jag inte ändrat mig om Snurrfian).

Jag skyller på min kusin som sa fel siffra när jag inte kunde bestämma mig vem som var ond eller ej. :angel: (Fast till hennes försvar sa hon 1 först, men jag orkade inte teoria mot Mammas då hon hade för många och långa inlägg... ooopps :angel: Sen sa hon 5, och det var Hedinn, såatteh...)

Nu tar jag en till halvårspaus från ulvspelandet tror jag. Lugnar nerverna lite. ;)
Jag tänkte "Åh, vad skönt att vara Bybo. Bara kunna lalla runt lite utan ansvar tills någon lynchar/käkar mig och sen kunna hjälpa till från åskadarna, perfekt! :love:"
Gud vad upprörd jag blev när jag insåg att ulvarna visste att jag var siad och sen inte ens hade the decency att käka mig. :D

Jag röstade i alla fall på en ulv en gång! Alldeles by myself! Egen teori! I'm IMPROVING! :laugh: :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 628
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 588
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp