Träning & Tävling 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Träning & Tävling 2011

Mjo, vist är det så, men trist att ha tre hästar hemma och inget att träna på. Favorit ridhästen är ju borta sedan i våras oxå (avsparkat ben).

Kul att ni drar iväg till WRU! Hoppas ni bjuder på lite bilder sen! ;)

Stubbåker! :love: Vad avundsjuk jag blir!
 
Sv: Träning & Tävling 2011

För er som ville uppnå ert mål måste jag tyvärr meddela att TÄVLINGEN ÄR INSTÄLLD DEN 24 SEPTEMBER :mad:
TWRS återkommer med ny tävling i November så tappa inte hoppet om att nå ert mål för iår .:laugh:
 
Senast ändrad:
Sv: Träning & Tävling 2011

Och för er som vill träna sits, fattningar ,m.m. för att nå era mål tillsammans med Birgitta" Gittan" Freter så är träningen flyttad till Herrhaga.
Gå in på TWRS hemsida för info ;)och vägbeskrivning.
 
Senast ändrad:
Sv: Träning & Tävling 2011

På tal om Gittan red jag för henne igår. Skitskoj! Vi kommer börja träna varannan vecka nu, känns super.
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Finns box ,mat ,vi kan ordna övernattning för en 150:- en från Skutskär kommer ligger det i din närhet så att ni kan samåka ?
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Funderad och funderade på att åka på den tävlingen. Men låg lite tight efter
Träning o tävlingsschemat nu efter sommarn. Men det är ju toppen om det blir i Nov :laugh:
 
Sv: Träning & Tävling 2011

*kl*

Någon som ska till Axvall imorgon? Tänkte försöka hitta lite tid att åka och kolla :)
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Men herregud, det hade jag helt glömt bort! :o
Nu har jag ju helt andra planer för helgen..
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Ojojoj, nu måste man bestämma vilka klasser man vill vara med och skämma ut sig i! SWR har tävling den 15 oktober och givetvis ska vi vara med!
Trail är ju givet, ponny älskar det. Men frågan är om man vågar vara med i lite mer när man ändå åker :D
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Haha jag såg också proppen idag och tänkte att det nog är ett ypperligt tillfälle för Honeys första tävling. Tror det blir någon wot klass men vilka vette tusan!
Men du kan nog vara lugn med att du inte kommer vara värst på banan ;)
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Jag ska vara med i w&t, har inte galopperat många gånger sen fången i början av året.

Ja! Buketräff låter perfekt! Vi får se om någon mer vågar sig dit då kanske :D
 
Sv: Träning & Tävling 2011

Ja vad spännande. Det ska bli jättekul att se din filur :)


Ja men buketräff!! :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
326
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
804
Senast: Krumben
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 293
Senast: LiviaFilippa
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 009
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp