Träningsläger

Sv: Träningsläger

Tja jag vet inte vad jag ska säga när min rullande gubbe och teori om duktiga (jakt)hundar tolkas som så... Men jag är van att alla tycker att jag tänker konstigt i den här frågan, så det är därför jag aldrig brukar prata om det. Men alla sätt är väl bra utom de dåliga. Så länge jag aldrig råkar ut för ett bakspår så är iaf jag nöjd. Får jag problem med det så får jag väl tänka om.
 
Sv: Träningsläger

Tippan skrev:
Tja jag vet inte vad jag ska säga när min rullande gubbe och teori om duktiga (jakt)hundar tolkas som så... .
Vad menar du nu?
 

Liknande trådar

Hemmet På senaste tiden har jag fått ett abnormt intresse för att förkovra mig i hur man bor kvadratsmart. Jag står nämligen inför det faktum...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 857
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Jag sitter och funderar angående rasval på nästa hund. Även fast det är säkert ett par år bort tänkte jag börja kolla upp uppfödare...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Dino
·
Hundavel & Ras Hej! Min familj funderar på att köpa en hund och vi funderar på rhodesian ridgeback. Den ska vara snäll och kelig, kunna hanteras av...
2
Svar
30
· Visningar
6 617
Övr. Hund Nu kommer det en sån här skryt-tråd från min sida. I helgen som gick var jag och Hatjo anmälda till ett viltspår i Brottby anordnat av...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: Roxer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp