Bukefalos 28 år!

Trakasserier polisanmälda

Sv: Trakasserier polisanmälda

Är det detta som det fanns en tråd om förut?
BRA att de anmälde! :bow::bow::bow: Hoppas det leder någon vart och att gubbfan lugnar ner sig innan det händer något riktigt otäckt! :crazy:
 
Sv: Trakasserier polisanmälda

Jag hoppas han åker dit!
Vi hade en som jagade oss med motorsåg och en annan med bössa mm. de blev polis anmälda dock så hittade polisen aldrig bössan eller motorsågen så de lades ner så de blev vi som fick ändra vissa ridturer. men detta var flera år
 
Sv: Trakasserier polisanmälda

Jag tror att du tänker på tråden om gubben som tvingat en 13-åring att plocka upp hästskiten? Det var isf i Piteå och inte i Norrköping.

Hur som haver, detta låter som ett fall för Grannfejden :p
 
Sv: Trakasserier polisanmälda

Jag tror att du tänker på tråden om gubben som tvingat en 13-åring att plocka upp hästskiten? Det var isf i Piteå och inte i Norrköping.

Hur som haver, detta låter som ett fall för Grannfejden :p

Det är väl inte mer än rätt att ungarna plockar bort skiten!
 
Sv: Trakasserier polisanmälda

Hmm...nä det var om någon konstig gubbe som hade hoppat fram framför hästarna för att han inte tyckte de skulle rida där så de hade vänt och skenat hem, typ.
 
Sv: Trakasserier polisanmälda

Han hade tvingat henne att kliva av hästen och plocka upp skiten för hand, hon fick inte ens återkomma med en spade. Det tycker jag är väldigt onödigt faktiskt.
 
Sv: Trakasserier polisanmälda

Jo det stämmer.

Vi har en sån gubbe vid min gamla ridklubb. Hände att han cyklade in i hästar med flit, gormade o skrek, skrämdes o liknande. Så onödigt, speciellt med tanke på att det är (och han bor..) mitt ute i skogen vid en liten stig/grusväg..
 
Sv: Trakasserier polisanmälda

Han hade tvingat henne att kliva av hästen och plocka upp skiten för hand, hon fick inte ens återkomma med en spade. Det tycker jag är väldigt onödigt faktiskt.

:eek: Jag personligen hade använt foten istället för handen!
 
Sv: Trakasserier polisanmälda

Jag tror inte att man som 13-åring vågar sätta emot så mkt mot en vuxen karl som tvingar en till nåt.
Tråden finns säkert kvar här på Hästnyheter om man söker på den så kan man läsa själv vad som stod i den om händelsen.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 361
Senast: manda
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 138
Senast: Smurfoff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
52 311
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp