Bukefalos 28 år!

Transporter...

M

MaLu

Sitter här med transportköpar tankar och funderar. Skulle ju gärna vilja ha ett eget släp men det tar nog ett tag innan det finns pengar till det.

Aldrig för tidigt att börja titta sig omkring tycker jag så jag börjar med en gång :D

Eftersom vi alltid bara kommer köra en häst åt gången så har jag funderat lite på enhäst transporter men det finns ju inte så många sånna. Någon som har förslag? Visa gärna hemsida där jag kan kolla :)

malu
 
Hm sök på star trailer, brenderup, värmlandsvagnen, dalavagnen, ume släp, kylingekärran....
Så kanske du hittar ngt som passar. Vad jag vet annonseras det även en del släp på annonssidorna här på buke, eller kan du kolla i tidningen ridsport, där finns massa släp-annonser.
 
Tackar tackar! :bow: De där länkarna kommer vi nog ha nytta av i framtiden :)

malu
 

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 581
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 376
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 292
Senast: hundtant
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 541
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp