Trött och arg

Hur ska jag ens orka ta tag i det här? Hela livet är så fullt med olösliga problem hela tiden. Orkar liksom inte.

Och det lär bara bli värre med åren.

När viljan för att ta reda på om orsaken beror på sjukdom/brist är tillräckligt stark/väger tillräckligt tungt så kommer du nog ta tag i det.
 
Det vet jag inte.


Orkar verkligen inte.

Hur ska jag ens veta vilket hjul jag behöver? Jag ringde förut till en lokal butik och fick då frågan vad för hjul jag behövde. Visst inte det och då kunde han inte hjälpa mig. För de hade många olika hjul till skottkärror.

Kan boendestödet hjälpa dig att luska ut det? Eller kan du ta skottkärran i bilen och åka till Granngården så hjälper de dig?
 
En samsung s21 5g.

Tror inte det står något på däcket.

Ta upp bilden så kommer det en dela-symbol under. Tryck på den så kommer olika förslag upp att dela via, tex messenger, mail, sms.

Går det att slänga in den i bilen och ta med till Granngården?
 
Jag använde pulka till ved. Satte ikeakassar där i med ved och drog till trappan och bar in. Använde också ICAs återanvändbara stora kassar, samma som finns i de flesta affärer i hårdare plast för typ 15 kr.
Har ju sagt att jag inte vill ha sönder mina armbågar. Och det går inte att dra pulka på gräs. Jag äger inte ens en pulka.

Ta upp bilden så kommer det en dela-symbol under. Tryck på den så kommer olika förslag upp att dela via, tex messenger, mail, sms.

Går det att slänga in den i bilen och ta med till Granngården?
Det gick inte att dela i sms-appen.

Får väl göra så med kärran.
 
Fan, den här ilskan är inte rolig alls.

Nu var jag och letade efter rostlösningsmedlet för muttern på skottkärran kan sitta rätt fast och jag hittar inte den heller.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp