Bukefalos 28 år!

Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

summer san skrev:
Jag blandade in det därför att de personerna surfar också här...
Däremot har jag inte sagt att ni är någon av de personerna! Men vad som döljer sig bakom olika nick vet man ju inte eller hur?

Angående tystnadsplikt fungerar det så att så länge man inte lämnar ut information om personer så att de kan identifieras av andra kan man berätta vad man upplever i arbetet. Tex en sjuksköterska kan berätta att hon haft en traumatisk upplevelse med ett barn som var svårt skadat men hon får inte tala om vad barnet bor, heter osv.
klart man får det enligt lagen, men det ser ganska illa ut om när du sitter och moraliserar vad man får skriva och inte och samtidigt lämnar ut andras privatliv i tredjehand, och speciellt om det finns folk av dem som finns på buke. Hur ledsna och utpekade tror du inte de kommar att bli om de läser detta och hur mycket vet DU att du kanske inte förstör deras liv för all framtid.?
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Där trampade jag tydligen på en öm tå... Beklagar att din mamma gick bort tidigt. Men av ditt svar att döma tror jag inte att du uppskattat att hon surfat snusk med främmande män, även fast det vi håller på med här är med humor och ironi? Jag är redan en internet surfande mamma med tre barn fast mitt surfande tar liksom inte så stora proportioner att mina barn eller andra åtaganden får sitta emellan, vilket är skillnaden mellan mig och de jag nämde. Sedan tror jag att du kan ta och läsa mitt första inlägg en gång till, jag är inte emot trådarna eller oss som surfar där, men jag upplever det som tramsigt när mammor sitter och gör sig spännande inför ensamma karlar sida upp och sida ner. Det ångar en viss torftighet över det som får mig att få en sur eftersmak så att säga. Men du har rätt i att jag inte skall bry mig om vad du gör!
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Jag är väldigt tveksam till att jag skulle kunna förstöra någons liv genom att nämna att internet missbruk existerar. Dessutom moraliserar jag inte, jag bara framförde min åsikt på samma sätt som du gör det.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

summer san skrev:
Jag är väldigt tveksam till att jag skulle kunna förstöra någons liv genom att nämna att internet missbruk existerar. Dessutom moraliserar jag inte, jag bara framförde min åsikt på samma sätt som du gör det.

jaja what ever.. orkar inte tjafsa mer. finns viktigare saker att lägga sin energi på.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Håller med! No hard feelings?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 161
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 397
Senast: jemeni
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 571
Senast: Hedinn
·
Samhälle Jag försöker hitta statistik om våldsbrott men det går dåligt. Väljer kanske fel sökord när jag googlar. Bakgrund: Jag pratar med en...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp