Bukefalos 28 år!

Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Såklart har alla rätt att ha vilka åsikter de vill! Jag också.
Jag tycker att det är trams.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Pippi skrev:
((Delvis knapplån(=svarsknappägaren behöver inte direkt ta åt sig av hela innehållet i mitt svar))


Ja, man funderar verkligen ibland över vad som är drivkraften till en del beteenden. Hur motiverar man sig till löjligt trams sida upp och sida ned. Det fattar inte jag heller. Jag brukar alltid fråga mig, varför gör dom så här. Vad är den verkliga orsaken. Det brukar jag fråga mig själv också. Varför gör jag så här, säger jag till mig. Och jag ger mig inte förren jag har svarat!
Varför skulle man motivera det? Varför måste det finnas en djupare mening på allt man gör? Jag bara skriver,läser och gapskrattar! Räcker det som motivering, eller behöver jag också psykhjälp nu?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

summer san skrev:
Jag tror att det är rätt vanligt att skapa ett eget liv på ett sådant här forum

.Jag ljuger inte och fantiserar

Men som mamma hoppas man ju att inte det finns barn som sitter hungriga eller sysslolösa på sommarlovet för att mamma surfar snusk på buke :confused: Jag menar rent krasst är det ju lite torftigt och jag har svårt att tänka mig att någon egentligen tänder på sådana här uttalanden :confused: Tex

Här står jag och hänger tvätt i latexkläder :devil: ska jag komma till dig och hänga upp lite oxå :angel: :devil: :D
1. Gör man det behöver man därimot psykhjälp, om man skuffar undan sitt "riktiga" liv.
2. Inte jag heller, men allt jag skriver är med en stor portion ironi.
3. Fattar du själv hur absurt detta uttalande är?
Det är nog inte meningen att man ska tända på det, utan mer skratta....

Och uppenbarligen trots att du tycker att trådarna är tramsiga, töntiga och rentutav sjuka och perversa så verkar det som du har rätt så god inblick i vad som skrivs i dom.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

J_e_n_a skrev:
Varför skulle man motivera det? Varför måste det finnas en djupare mening på allt man gör? Jag bara skriver,läser och gapskrattar! Räcker det som motivering, eller behöver jag också psykhjälp nu?

:bow: :bow: :bow:

Ett gott skratt förlänger livet heter det ju! Och det är precis vad den här tråden har gjort för mig!!! Precis som den gjorde för J_e_n_a och alla andra som var aktiva i den.

Vi har SKRATTAT så vi har varit på väg att ramla av våra stolar. Så här: :rofl:

Ni kanske skrattar åt andra saker. Och startar andra trådar som ni skrattar åt.

Sen kan ni fundera på hur tragiska liv vi har i verkligheten. För det måste vi ju ha, om vi kan ha det så roligt på en fjantig tråd om sex :devil: .

Alltså, läs inte om ni inte är intresserade. Precis så enkelt är det.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

summer san skrev:
Men som mamma hoppas man ju att inte det finns barn som sitter hungriga eller sysslolösa på sommarlovet för att mamma surfar snusk på buke :confused: Jag menar rent krasst är det ju lite torftigt och jag har svårt att tänka mig att någon egentligen tänder på sådana här uttalanden :confused: Tex

Här står jag och hänger tvätt i latexkläder :devil: ska jag komma till dig och hänga upp lite oxå :angel: :devil: :D

Allt du beskriver här är oerhört tragiskt och jag undrar om du verkligen tror att det är vad någon har gjort på grund av den där tråden?? :confused: I så fall har du nog fått en del om bakfoten.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Dinosaur skrev:
:bow: :bow: :bow:

Ett gott skratt förlänger livet heter det ju! Och det är precis vad den här tråden har gjort för mig!!! Precis som den gjorde för J_e_n_a och alla andra som var aktiva i den.

Vi har SKRATTAT så vi har varit på väg att ramla av våra stolar. Så här: :rofl:

Ni kanske skrattar åt andra saker. Och startar andra trådar som ni skrattar åt.

Sen kan ni fundera på hur tragiska liv vi har i verkligheten. För det måste vi ju ha, om vi kan ha det så roligt på en fjantig tråd om sex :devil: .

Alltså, läs inte om ni inte är intresserade. Precis så enkelt är det.
Precis, ovanstående beskrivning på läget är helt korrekt :D :bow: :bow:
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Dinosaur skrev:
Allt du beskriver här är oerhört tragiskt och jag undrar om du verkligen tror att det är vad någon har gjort på grund av den där tråden?? :confused: I så fall har du nog fått en del om bakfoten.
Du tog orden ur munnen på mig :)
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

J_e_n_a skrev:
Varför skulle man motivera det? Varför måste det finnas en djupare mening på allt man gör? Jag bara skriver,läser och gapskrattar! Räcker det som motivering, eller behöver jag också psykhjälp nu?
Du behöver inte alls motivera dig för mig. För att uttrycka mig enkelt, så s-iter jag i dina motiv. Det vi pratar om här, är att vi funderar över, generellt sett, hur man ids lägga ned så mycket tid och energi på att skriva fullständigt meningslösa saker. Som jag ser det, så är det så, att om "folk" lägger ned mycket tid och energi på någonting så har dom ett motiv till det. Och om man utger sig för att vara i åtminstone trettioårsåldern och dessutom ha barn och sen verkar det som att man tillbringar ungefär 24 timmar om dygnet med att "gapskratta" (åt sin egen förträfflighet) då kan man ju faktiskt också börja fundera hur det är ställt.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

(Jag tror att det är rätt vanligt att skapa ett eget liv på ett sådant här forum. Jag ljuger inte och fantiserar)

1. Gör man det behöver man därimot psykhjälp, om man skuffar undan sitt "riktiga" liv.
Man kan ljuga på olika sätt också. Man kan ljuga på ett oskyldigt sätt också. Allt beror på vad man har för MOTIV. Inte för att jag själv någonsin ikläder mig någon annan roll, men inte heller sagt att jag fördömer alla som gör det.

Fast jag skulle ju önska mig att alla vågade vara sig själva.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

För det måste vi ju ha, om vi kan ha det så roligt på en fjantig tråd om sex .
Handlar det om sex? Eller är det humor? Hur skall ni ha det?
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Pippi skrev:
Handlar det om sex? Eller är det humor? Hur skall ni ha det?

Vi skämtar om sex om det inte har framgått.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Pippi skrev:
Handlar det om sex? Eller är det humor? Hur skall ni ha det?
Oj oj oj. Är sex verkligen ett så känsligt ämne att en diskussion måste urarta såhär? Varför i hela friden skulle det inte kunna handla om BÅDE sex och humor? Eller är sex nödvändigtvis något allvarligt? Det tycker inte jag. I en tråd som den som diskuteras kna det ju inte handla om något annat än lättsamma skämt! Och det kan väl ändå inte finnas någon som på allvar tror att det sitter några barn hungriga för att mamma surfar på buke?? :D Och att vi som skrivit i de här trådarna hänger ut oss själva och vårt sexliv? Snälla! :rofl: Försök att se trådarna som det de var menade som; ett gott skratt och en liten smula att ha roligt åt folk som har diverse sexuella böjelser. Kan man inte det tycker jag att man ska låta bli att läsa dem.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Pippi skrev:
Man kan ljuga på olika sätt också. Man kan ljuga på ett oskyldigt sätt också. Allt beror på vad man har för MOTIV. Inte för att jag själv någonsin ikläder mig någon annan roll, men inte heller sagt att jag fördömer alla som gör det.

Fast jag skulle ju önska mig att alla vågade vara sig själva.

Jag förstår inte :confused: . Vem är det som inte vågar vara sig själv????
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Pippi skrev:
Du behöver inte alls motivera dig för mig. För att uttrycka mig enkelt, så s-iter jag i dina motiv. Det vi pratar om här, är att vi funderar över, generellt sett, hur man ids lägga ned så mycket tid och energi på att skriva fullständigt meningslösa saker. Som jag ser det, så är det så, att om "folk" lägger ned mycket tid och energi på någonting så har dom ett motiv till det. Och om man utger sig för att vara i åtminstone trettioårsåldern och dessutom ha barn och sen verkar det som att man tillbringar ungefär 24 timmar om dygnet med att "gapskratta" (åt sin egen förträfflighet) då kan man ju faktiskt också börja fundera hur det är ställt.
Då tillhör jag inte gruppen du kritiserar. Jag är varken i 30 årsåldern eller har barn. Vad andra gör bryr jag mig inte om. Vad är det för fel att bjuda på sig själv och gapskratta åt sin egen "förträfflighet"?
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Sastra skrev:
det sitter några barn hungriga för att mamma surfar på buke?? :D Och att vi som skrivit i de här trådarna hänger ut oss själva och vårt sexliv? Snälla! :rofl: Försök att se trådarna som det de var menade som; ett gott skratt och en liten smula att ha roligt åt folk som har diverse sexuella böjelser. Kan man inte det tycker jag att man ska låta bli att läsa dem.
:bow: :bow: :bow: :bow:
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Sastra skrev:
:smirk: Ja det skulle väl vara vi då! :D
Vi kanske kan få grupprabatt hos terapeuten?

-Vad är ni här för då?

-Vi skojade om människor med sexuella böjelser på nätet, och det konstaterades att vi behöver psykhjälp....

typ.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

J_e_n_a skrev:
Vi kanske kan få grupprabatt hos terapeuten?

-Vad är ni här för då?

-Vi skojade om människor med sexuella böjelser på nätet, och det konstaterades att vi behöver psykhjälp....

typ.

:D :D :D ..............
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 161
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 372
Senast: jemeni
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 558
Senast: Hedinn
·
Samhälle Jag försöker hitta statistik om våldsbrott men det går dåligt. Väljer kanske fel sökord när jag googlar. Bakgrund: Jag pratar med en...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp