Bukefalos 28 år!

Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Pippi skrev:
vi funderar över, generellt sett, hur man ids lägga ned så mycket tid och energi på att skriva fullständigt meningslösa saker. Som jag ser det, så är det så, att om "folk" lägger ned mycket tid och energi på någonting så har dom ett motiv till det. Och om man utger sig för att vara i åtminstone trettioårsåldern och dessutom ha barn och sen verkar det som att man tillbringar ungefär 24 timmar om dygnet med att "gapskratta" (åt sin egen förträfflighet) då kan man ju faktiskt också börja fundera hur det är ställt.

Jag vet inte vilken användare du refererar till och tycker inte att du behöver hänga ut någon särskild heller. Men jag undrar hur du kan avgöra vad som är "fullständigt meningslösa saker"? Jag känner flera av de andra användarna och med tanke på våra irl-liv så tvivlar jag starkt på att någon av oss har tid att sitta här 24/7. Däremot kan det vara ganska avslappnande och avstressande att då och då koppla bort jobbet eller vad det nu kan vara och ägna sig åt något lättsamt (/fullständigt meningslöst?).
Jag funderar mer på hur det är ställt hos folk som är så pigga på att döma andra.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

J_e_n_a skrev:
Vi kanske kan få grupprabatt hos terapeuten?

-Vad är ni här för då?

-Vi skojade om människor med sexuella böjelser på nätet, och det konstaterades att vi behöver psykhjälp....

typ.
:rofl: :rofl:
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Nu ryckte hela kavalleriet ut till undsättning. Om man är många mot en, tex, då verkar det som att "en" är tråkig och sur, och "många" är "roliga människor". Det här med många mot en, det påminner mig om någonting? Vad är det nu? Nej, jag kommer inte på det.
Men en sak är säker. Jag läser inte den typen av korrespondans som ni ägnar er åt. Varför skulle jag göra det? Jag tycker det är idioti.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Att du skulle vara sur och tråkig får du stå för själv. Det är bara dina ord.

Möjligtvis något trångsynt, som inte kan låta människor roa sig med det de vill, utan att ha en massa åsikter... :smirk:
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Pippi skrev:
Nu ryckte hela kavalleriet ut till undsättning. Om man är många mot en, tex, då verkar det som att "en" är tråkig och sur, och "många" är "roliga människor". Det här med många mot en, det påminner mig om någonting? Vad är det nu? Nej, jag kommer inte på det.
Men en sak är säker. Jag läser inte den typen av korrespondans som ni ägnar er åt. Varför skulle jag göra det? Jag tycker det är idioti.
Att du är tråkig och sur har ingen påstått utom du själv. du är säkert en jättetrevlig människa! Vi tycker olika men man måste skilja på sak och person. Du sa aldrig ordet mobbning, men jag antar att det var det du syftade på. Jag har fått tagit emot endel hård smällar själv, bla utav dig som uttryckte att du tyckte att man skulle behöva söka hjälp, någon att tala med. Även om det inte enbart var riktat till mig tog jag åt mig, vad kallas det nu igen..? Personangrepp kanske?

Du har ingen som helst anledning att läsa det vi skriver om du inte är intresserad och tycker det är idioti, frågan är vad av det som jag/vi skrivit är så idiotisk? På vilket sätt?
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

..och där satte vi punkt i debatten och lämnar raskt över till Vädret,
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Jag har aldrig sagt att man behöver psykhjälp eller att man är sjuk för att man gillar snusktråden på buke :mad: !! Du har inte läst ordentligt! Jag tycker att det är trams och det står jag för. Så lägg inte på mig vad andra tycker!
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Min man är psykolog och arbetar i hemmet hos olika familjer med problem. Det är inte helt ovanligt att föräldrarna i dessa familjer lägger en stor möda på att surfa på olika forum på internet istället för att ombesörja att deras barn får mat och en meningsfull fritid....Vilka typer av trådar de surfar på vet jag naturligtvis inte.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Du verkar mogen :smirk: *tycker*
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Kan hålla med dig om att det inte är så mycket att uppröras över att en ensam karl som du gillar att skoja snusk på buke. Men skulle du gillat att din mamma satt och chattade om sex med främmande karlar på internet?
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

summer san skrev:
Min man är psykolog och arbetar i hemmet hos olika familjer med problem. Det är inte helt ovanligt att föräldrarna i dessa familjer lägger en stor möda på att surfa på olika forum på internet istället för att ombesörja att deras barn får mat och en meningsfull fritid....Vilka typer av trådar de surfar på vet jag naturligtvis inte.

Så för att din man är psykolog och stöter på det här fenomenet, så VET du att det är det som pågår här??? :eek:

Grattis! Det måste vara roligt att leka doktor och bedömma människor över internet. Människor som du förmodligen inte känner och inte har en aning om hur deras livssituationer ser ut. :smirk: :smirk:
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

summer san skrev:
Kan hålla med dig om att det inte är så mycket att uppröras över att en ensam karl som du gillar att skoja snusk på buke. Men skulle du gillat att din mamma satt och chattade om sex med främmande karlar på internet?
det där är ju inte ens värt att kommentera...

*ångrade mig*

  1. min mamma gick bort i canser när jag var ett år
  2. internet fanns inte när jag var liten
  3. lägg din energi på nåt annat annars kommer su sluta som internet surfande mamma själv.
vad jag gillar och inte gillar har du inte en jävla aning om så kom inte och anklaga mig
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

summer san skrev:
Kan hålla med dig om att det inte är så mycket att uppröras över att en ensam karl som du gillar att skoja snusk på buke. Men skulle du gillat att din mamma satt och chattade om sex med främmande karlar på internet?
Har man ens o göra med om ens mamma sitter och chattar om sex med andra på nätet? Själv ger jag fullkomligt f*n i om morsan gör det, det är hennes ensak.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

summer san skrev:
Min man är psykolog och arbetar i hemmet hos olika familjer med problem. Det är inte helt ovanligt att föräldrarna i dessa familjer lägger en stor möda på att surfa på olika forum på internet istället för att ombesörja att deras barn får mat och en meningsfull fritid....Vilka typer av trådar de surfar på vet jag naturligtvis inte.
Har inte din man tystnadsplik om hans patienter?
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

summer san skrev:
Kan hålla med dig om att det inte är så mycket att uppröras över att en ensam karl som du gillar att skoja snusk på buke. Men skulle du gillat att din mamma satt och chattade om sex med främmande karlar på internet?

Det där var väl ändå onödigt!
Jag förstår inte varför du blandar in internetmissbrukande mödrar och din mans yrke och patienter över huvud taget.
 
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.

Jag blandade in det därför att de personerna surfar också här...
Däremot har jag inte sagt att ni är någon av de personerna! Men vad som döljer sig bakom olika nick vet man ju inte eller hur?

Angående tystnadsplikt fungerar det så att så länge man inte lämnar ut information om personer så att de kan identifieras av andra kan man berätta vad man upplever i arbetet. Tex en sjuksköterska kan berätta att hon haft en traumatisk upplevelse med ett barn som var svårt skadat men hon får inte tala om vad barnet bor, heter osv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 180
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 622
Senast: jemeni
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 103
Senast: Hedinn
·
Samhälle Jag försöker hitta statistik om våldsbrott men det går dåligt. Väljer kanske fel sökord när jag googlar. Bakgrund: Jag pratar med en...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp