Ullaredsfynd! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

tror nog att det är själva biter-på-tåcket-som-sitter-på-hästen grejen som de tycker är kul...
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

ja så är det iaf i hagen där "min" pålle går. ena hagkompisen ska bara hjälpa honom och de andra av med täcket. dessutom gör han det för att få igång bus och lek tills han får en kick då håller han sig borta i si så där 3 sekunder;)
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Skulle vara kul och se bilder på träns från Ge**s :D, vilka modeller och så som finns..
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Köpte ett sådant här i somras... det är extremt stort i storleken, har ponny till hästar som normalt drar full/xfull...

5925489.jpg
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Köpte ett sådant här i somras... det är extremt stort i storleken, har ponny till hästar som normalt drar full/xfull...

5925489.jpg

ja ett sånt köpte min mamma till mig i storlek cob men jag tycer det ser extremt stort ut...min häst har cob normalt..har inte provat det ännu...
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

kanon...kom på att jag även ska köpa pälsglans...equistar tror jag det heter orange avlång flaska

Även detta har jag sett på mina tidigare resor dit....:idea:

Nu tror jag visserligen att utbudet ändras en del....men allt det du är ute efter är ju standard grejor....:)

Uscha då....nu blidde ja ju sugen på att åka dit....:d
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

varför måste alla hugga på varandra? Tråden är väl till för att se vad som har fyndats och vad som fyndas skall?! Att komma in på sidospår är rätt lätt men man kan ju vara någorlunda trevlig ändå....
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

:bow::bow::bow:

de som inte gillar innehållet i tråden behöver inte titta i den! här vill vi nu ha bilder och rapporter från Gekås i Ullared!
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

kl

En kompis ska dit imorgon så givetvis har jag skickat henne en lista...
Har någon varit där på sistonde och sett om det fins helskodda ridbyxor i någon neutral färg inne?
Fanns det många schabrak? Vill ha ett vitt i dressyrmodell...
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

kl

En kompis ska dit imorgon så givetvis har jag skickat henne en lista...
Har någon varit där på sistonde och sett om det fins helskodda ridbyxor i någon neutral färg inne?
Fanns det många schabrak? Vill ha ett vitt i dressyrmodell...

Det finns vita dressyrschabrak, men jag tycker de är för tunna.
Brukar hålla utkik när de får in märkesschabrak istället!
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Ok, vad brukar de få in för märkes-schabrak då? Jag har bara varit där en gång och då fanns det inga snygga alls.
Kompisen hade fått tag på ett vitt med något som lät som en brun passpoal (hon är ingen hästmänniska så jag är imponerad att hon fattade vad ett schabrak var:D). Jag får lägga in en bild när jag får det!
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Jag köpte ett vintertäcke på G**ås. Kostade knappt 300 spänn. Kanske inte jättetjockt men helt ok. Har hållit två säsonger och varit inlämnat på tvätt där emellan. Det är nu redo för sin tredje säsong... :banana:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

ska du dit den 20:e? nästa lördag? då ska jag oxå dit! hoppas att de har mycket fina saker inne då!
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Varit där och jag blev jättebesviken!
Hästavdelningen var klart sämre än förra året och priserna hade skjutit i höjden på fa täcken.Fanns inte ett regnräcke under 349:- och det var verkligen ingen höjdare!
Dessutom fruktansvärt med folk och en hel del galningar med kundvagn också!
Blev bara ett ljusblått dressyrschabrak,reflexer och hinkar till springarna!
Plånboken blev i alla fall glad:confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 796
Senast: Gunnar
·
Ska snart till Gekås och köpa massa nytt till min kommande häst. VAD är bra grejer att köpa för häst och ryttare där? Vill ju gärna få...
2
Svar
25
· Visningar
3 004
Senast: EZMK
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
345
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp