Ullaredsfynd! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Var oxå där för en vecka sedan, köpte bara ett schabrak och matchande jacka till mej i samma färg. Tyckte ändå inte det var så superbilligt...man kan ju handla hästsaker billigt på så många ställen nu för tiden.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

glömde ta bilder när pollen hade det nya fina tränset från gkås på sig. ska försöka komma ihåg till imon
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Är det någon som sett om det finns:
Hoppgjord m platta i tabacco,-ljust läder
Dresyrgjord i tabacco-ljust läder
Stigläder i tabacco-ljust läder
Regntäcke utan fodring
Antikshabrak (avslutet är spetsigt)
mässing stigbyglar

:bump:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

´Kan någon vänlig själ kolla om dom fortfarande har islandsridbyxor??:bump:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Nu rensar jag tråden från ovidkommande tjafs. Jag behöver väl knappast påminna om att tråden hänger löst om det här fortsätter...
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

hoppgjord me platta i tabacco läder hade dom en kvar av när ja va där i fredags..men dom har dom iaf.men den va missfärgad..svarta fläckar på den.såg inga mässingstigbyglar dock..tyckte där va lite utplockat i fredags...så himla mycke folk:smirk:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

tittade tyvärr inte :( eftersom ja inte va ute efternån. men ja såg där hängde en när ja stod o titta på dom vanliga gjordarna..tyvärr fanns där dåligt me sadelgjordar i läder me resår i 120..fick bli en i nåt syntetmaterial..men den funka!
pro-hampa skydden va oxå slut..ja skulle haft såna med..o inga döskalle schabrak heller..suck..men men.har en timme dit så man får väl köra dit nån gång till innan jul.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

japp, den 20 ska jag vara där, vi kanske ses då? krockar med kundvagnarna?;) tror du det är mkt folk då? tidigare var det ju helgen innan löning som brukade vara värst men efter vad VD'n sa i somras så kanske alla åker helgen efter löning när det brukade vara minst?? Hoppas på mkt fint och mkt av det man har på inköpslistan så det inte bara blir impulsköp:D
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

ok! ska dit om 2 veckor.

Ska också dit om två veckor :) Vilken dag ska du dit? Vi kanske springer på varandra :p

Förövrigt så längtar jag så att jag nästan spricker! Frågade i förra tråden men den stängdes innan jag fick nå svar, så jag frågar här igen :angel: Finns det dressyrgjordar i läder där? Kollade inte efter det förra gången då jag hade en 'vanlig' sadel då :p
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Jag längtar också - ska dit 29:e oktober :D

Jag skall ha följande:

svart rotviska
svart mankam
svart gummiskrapa
shabrak (helst olivgrönt)
Bruna stigläder
Australienska säkerhetsstigbyglar (böjda ni vet?)
Sadelgjord med resårer i spännena
Jodphur skor
Blue Spray
Ridstrumpor :bow:

Måste ha med mej en extra väska för att ha plats med allt :o Och med tanke på att jag ska tågluffa hem via Helsingborg-Stockholm... ehm ja - det blir armmuskler som heter duga!
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Okej, jag ska dit den 29:e, vilket zillax89 också ska ser jag nu :) Då kanske vi springer in i varandra ;)
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Jag ska dit på höstlovet! Längtar verkligen!
Har de några bra ridskor där?

Skriv gärna ut vad sakerna kostade ungefär, bra att veta :bump:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

shit va billigt! gör ju inget om den är lite fläckig då jag iallafall använder gjorden under magen :rofl: och har man då en ponny som är byggd som en tax så lär ingen se under magen :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
787
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 811
Senast: Gunnar
·
Ska snart till Gekås och köpa massa nytt till min kommande häst. VAD är bra grejer att köpa för häst och ryttare där? Vill ju gärna få...
2
Svar
25
· Visningar
3 004
Senast: EZMK
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
345
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp