Ullaredsfynd! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Vi var där i lördags och hör och häpna, det var inte värst mkt folk! :eek:

Vi var dock där för att handla julklappar så de blev inte mkt hästsaker men lite var man ju tvungen att kika.

En brun t-shirt
En brun tröja
En brun jacka
Ett vinrött sammetschabrak med gulpasspoal :love:
Ett vitt sammetschabrak med gulpasspoal :love:
Ett marinblått sammetschabrak med gulpasspoal :love: (till mamma)
En jättefin rutig Nylongrimma
Khakigröna benlindor
Equistars Pälsglans
Mane & Tail Pälsglans
Trasor
Svampar
Babyolja

m.m. m.m.

Ville köpt ny spångrep, fodertunna och fleecetäcket med döskallar men gjorde inte det :cry:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Pja visst kostar bensin och shopping tror jag sammanlagt lade ut runt tretusen sist jag var nere det räknar jag inte att man får i närheten av en 'ny bil' för. :smirk: Att man kanske kan "fynda" en 20 år gammal bil för dt priset tänker jag inte kommentera.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

*KL*

Ska dit nästa vecka och undrar om någon sätt vintertäcke med helhals, avtagbar eller fast? Pris/färg/bild? :bow:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

kl

Någon som ska på en sista tripp till Gekås innan jul? :D
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Så gör jag med :D
Nu när han har täcken som går fram lite över manken (det finns nästan bara sånna på gekås) så har jag gjort så att jag mätt från kant till kant på de han har hemma och skrivit upp - sen mäter jag på de som hänger uppe i affären = inga krångel gällande storlekar :)

Jag har Ikea-varianten i papper. Lätt att vika ihop och förvara i plånboken och så skriver jag storlekarna på.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Funderar också på att det kanske är bäst och vänta till efter jul och nyår. Det är nog betydligt mindre folk då iaf. :p
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Haha precis.
Jo, det borde ju vara mycket julklappshandel nu ändå. Satsar att åka efter jul o nyår o hoppas det är lite folk då. :d
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

*kl*

Jag var där i måndags och då var det helt ok, inte SÅ tokigt mycket folk.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

nästa vecka tror jag inte det är så mkt folk, kanske inte nu heller för den delen. se bara på aktiviteten i den här tråden - brukar väl vara fler som åker samtidigt än vad det varit nu? min farbror och fru och faster brukade åka dagen/dagarna innan julafton och de sa att det iten brukade vara så mkt då iaf.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Samma här :rofl: Två familjer till här som ska dit, bara från våran lilla, lilla håla, tror imnte vi blir de ända där :crazy:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Eh, man kan ju vara trevlig annars?

Jisses vilken otrevlig attityd. :crazy::crazy::mad:

Nä...Man tröttnar på det efter att skrivit samma sak mer än 10 gånger och sen att folk inte läser reglerna för tråden eller bukes allmänna regler e ju bara en så otrevlig attityd mot alla oss andra som vill ha kvar tråden!

Dessutom var det ju inte ens riktat mot dig så varför bry sig överhuvudtaget?? Plus att ta det i tråden som inte handlar ett dugg om attityder!!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 660
Senast: Gunnar
·
Ska snart till Gekås och köpa massa nytt till min kommande häst. VAD är bra grejer att köpa för häst och ryttare där? Vill ju gärna få...
2
Svar
25
· Visningar
2 963
Senast: EZMK
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
191
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Diarré
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp