Ullaredsfynd! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

det var svar på det här: :)
Han har kanske läst det smset som cirkulerat lite nu...

"Det finns 70 sätt att tillfredställa en kvinna, 69:an och en tripp till Ullared!"

Jag blev sur på min manliga kompis som tyckte det stämde så bra så han fick tillbaka denna:

"Det finns 70 sätt att tillfredställa en man, 69:an och en ny bil!"
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Fast jag konstaterar alltid att det måste vara pest och pina att jobba på Gekås, och speciellt som varuupplockare, eftersom de måste köra in massor med varor och ta hänsyn till trängseln i affären samtidigt. Kanske inte så konstigt om de då blir lite "sura" ibland. Inte min drömarbetsplats precis :crazy:...

Gör som jag, ha alltid ett måttband i handväskan. Jag har haft nytta av det ett otal gånger!



Om dom inte klara av det får dom byta jobb eller stå ut, man ska inte vara otrevlig mot kunderna.
Ja ska nog ta med mig mättband nästa gång.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

*kl*
På tisdag bär det iväg till Ullared för mig, FeatherCloud och Batte :bump:
Oj va kul det ska bli :D
Julklappar i massor till hästen misstänker jag :angel:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Jag hoppas att jag kommer iväg till Gekås innan jul! :D
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Fast det var väl rätt töntigt att skicka tillbaka det poängen med det är ju att en tripp till ullared är lätt ordnat och kostar inget. Så då faller en jämförelse med en ny bil rätt bra :p


Töntigt?? Tyck du det då...
Vadå en tur till Ullared inte kostar???
Bensin och sen shoppandet....Kan bli en dyr historia det...Och har man tur kan man hitta e´n nya (begagnad) bil som e billigare....
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Var där igår, lördag.
Lika kul som alltid, men alla vet säkert hur mycket folk det är där på lördagar, speciellt nu innan jul :crazy:
Det var ganska urplockat så jag hittade inte så jättemycket, men lite saker kom jag iallafall hem med :)
16907290.jpg

*Hoppspö med reflex
*Benreflexer
*Reflexbrösta
*Mullvadsbrunt schabrak med guldpasspoal
*Brun blingbling grimma :love:
*Pannlampa att ha som reserv
*2 par tjocka ridstrumpor
*Vita tygskodda ridbyxor


16907291.jpg

Närbild på min blingbling grimma :love:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

sån grimma köpte jag med, fast svart.
och (delvis knapplån då..)
inspänningstyglar
jättegoa vinterridhanskar med ngt sammetslent material o fleece foder
jättesnygga ridbyxor, i Meryl eller vad de nu heter (samma som i typ Pikeur brallor) svarta med vita sömmar o ganska så låga i midjan.

ehm..de va la dom hästsakerna ja köpte..om någon vill se bilder så säg till!
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

sån grimma köpte jag med, fast svart.
och (delvis knapplån då..)
inspänningstyglar
jättegoa vinterridhanskar med ngt sammetslent material o fleece foder
jättesnygga ridbyxor, i Meryl eller vad de nu heter (samma som i typ Pikeur brallor) svarta med vita sömmar o ganska så låga i midjan.

ehm..de va la dom hästsakerna ja köpte..om någon vill se bilder så säg till!
självklart vill vi se bilder ju
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

fler saker:

regntäcke
DIV025.jpg


glittrande grimmor
DIV021.jpg


rolig pryl till katterna
DIV033.jpg



och så andras saker:
DIV018.jpg

DIV020.jpg

(jag köpte ett likadant rutigt)
DIV016.jpg


tog inte kort på de saker som var likadana, fanns t.ex. en hel del döskallelindor i kassarna

de rosa/gråa vinter täcken med döskallar du fick tag i tycker jag är super (dock lite litet i stal. min häst som i vanliga fall han normala 135 satt de som slimmat på men min andra som har 130 satt de kanon på. kan också tillägga att mamma köpte en till sin 155 häst som ej passade så nu har min 135 häst mammas 155 täcke på sig. de e lite lång men sitter jätte bra frammtill (brukar alltid få skav) men inte av detta. det håller vätan super bra tycker jag =)
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

handskarna är kvar i stallet..men här kommer bilder på det andra..
Glömde, jag köpte ett par sporremmar också.. supermjuka!

16934659.jpg

16934660.jpg


16934661.jpg
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Vi var där i lördags och hör och häpna, det var inte värst mkt folk! :eek:

Vi var dock där för att handla julklappar så de blev inte mkt hästsaker men lite var man ju tvungen att kika.

En brun t-shirt
En brun tröja
En brun jacka
Ett vinrött sammetschabrak med gulpasspoal :love:
E
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 659
Senast: Gunnar
·
Ska snart till Gekås och köpa massa nytt till min kommande häst. VAD är bra grejer att köpa för häst och ryttare där? Vill ju gärna få...
2
Svar
25
· Visningar
2 960
Senast: EZMK
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 932
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp