Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Jag var där idag! :D
Köpte ett schabrak i en underbar gammelrosa färg med silverpaspoal och svart kant, ska fota så fort jag kommer ihåg det.. Annars fanns det mycket basic färger, svart, vitt, grått, marin osv. Fanns såna "fyrkantiga" i limegrönt bla... :grin:
Lindor fanns det (vad jag kunde se) svart, vit, marin, grön och brun. Skittråkigt, tyckte jag!
 
Sv: Ullaredstråd!

knappar mig själv för att visa mina inköp!

SAM_1912.JPG


Schabrak (som ser lite mer lila ut än vad det egentligen är), borste till svansen, sporremmar i läder, ryktborste, gummiband för att det är så jäkla bra att ha och så nya handskar!

SAM_1915.JPG


Nya ridskor + chaps, 3 par ridstrumpor och så en av hundarnas bäddar!

Köpte även en ridhjälm till sambon, träningskläder, grill, lyktor till uteplatsen, katruller och wokpanna, med mera...
 
Sv: Ullaredstråd!

Nån som vet om dom har fått in tömkörningstömmar igen?? Var uppe på G-Kås i februari men då var dom slut och dom visste inte när dom skulle få in dem igen:(

Sen undrar jag om någon köpt deras neopren skydd (derssyr) kvalite?
 
Sv: Ullaredstråd!

Tömmar såg jag inte när jag var där, letade inte heller iofs...

Jag köpte dressyrskydd förra gången, tycker de sitter bra men är rätt stela. Ena kardborren runt kotan har slitits av men det beror nog mer på hästen för det gjorde han med de förra också, som inte var från Ullared.. Annars håller alla sömmar o dyl utan problem än så länge!
 
Sv: Ullaredstråd!

*kl*

Någon som vet ifall de har några fina remontträns? Är ute efter svart med silverfärgade spännen, och utan sömmar eller fodring i någon annan färg.
 
Sv: Ullaredstråd!

Hej!
Någon som vet om de har några snygga dressyr schabrak?? (brunt, vitt) Och om de har några snygga skydd?? :)
I morgon ska jag också dit. Åker med klassen, så först ska vi på studiebesök :P
 
Sv: Ullaredstråd!

Hej!
Någon som vet om de har några snygga dressyr schabrak?? (brunt, vitt) Och om de har några snygga skydd?? :)
I morgon ska jag också dit. Åker med klassen, så först ska vi på studiebesök :P

De hade rätt många dressyrschabrak, definitivt vita, brun vet jag inte om jag såg. Skydd hade de också rätt många av, det beror ju på vad du är ute efter!
 
Sv: Ullaredstråd!

Kan du inte vara supergullig och kika efter remontträns då? Försök gärna memorera pris också i så fall.

Hade vart jättetacksam om du kunde göra det och sedan meddela mig vad som finns att tillgå :)
 
Sv: Ullaredstråd!

Jag var där i lördags, letade efter remontträns, men hittade inget tvärr...kanske inte letade tillräckligt noga...

Ska försöka uppdatera med allt jag köpte, första egna hästen är påväg så det fanns ju väldigt mycke som jag "var tvungen" att köpa...
 
Sv: Ullaredstråd!

*KL*

Vi impulsåkte ner till Gekås i måndags. Från hästavdelningen kom jag hem med ett svart Jacson-schabrak för 99:-.
 
Sv: Ullaredstråd!

*KL*
Var där en sväng i går kväll!
Hade inte så mycket tid att kolla på hästavdelningen tyvärr, men fick ändå me mig en hel del :p. Sprang även förbi ett gäng svarta remont träns som det var någon som letade efter, glömde tyvärr kolla priset :s.

Det jag köpte var:

* Kylande /värmande lera med örter 90 kr
* Flughuva (en sån där mjuk i lycra) 60 kr
* Svart martingal från kjellqvist 99 kr
*Ridspö med reflex 55 cm, 40 kr
* Arnika gel ?? kr
* Ekol lädertvål i sprayform 40? kr

Tror jag fick med allt nu! Skulle köpt ett fleecetäcke med helhals, men det fanns endast i stl 125 o 135 cm, och pållan drar 145 cm så att det blev inget.. Förövrigt tyckte jag att de hade mycket bra grejer på hästavdelningen denna gången!
 
Sv: Ullaredstråd!

Är det någon som vet om de har fått in nya toppar från active wear i funktionsmaterial?
jag köpta 3st där förra året och vill absolut ha fler!
kaskar mej i bilen o drar dit om de får in dem igen! :D
 
Sv: Ullaredstråd!

Jag måste bara fråga, är det en Wintec IW som ligger på din pålle? (sadeln)

I så fall har vi både samma sadel och träns :rofl: Såg ju inte så mycket av sadeln men tyckte mig ana en del likheter.. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
290
Senast: Sharpless
·
  • Artikel
Hästnyheter När Stina Bengtssons två hästtokiga döttrar önskade sig en egen häst kom barnens mormor Gerd Werner till undsättning. Efter fyra kvällar...
Svar
2
· Visningar
446
Senast: Teilani
·
Utrustning Efter ett par års uppehåll från ridning ska jag nu köpa mig en ny häst och har insett att min lastgamla hjälm har gjort sitt. Så jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 491
Utrustning Tips önskas på vilka produkter ni tycker är bäst för att vårda ridstövlar.
Svar
18
· Visningar
1 065
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inredningstråden, del 2
  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp