Bukefalos 28 år!

Ung och Bortskämd

det är sättet dom gör det på. dom gör sig dumma och den stämpeln försvinner inte.

Varför skulle den inte göra det? om de får en stämpel på sig så beror väl det oftast på omgivningens tyckande, som ditt?
Du drog ju även in dokusåpor som helhet:
Jag är förundrad över alla som ställer upp i dokusåpor och liknande.

Jag ser inte varför det skulle vara extra fult att bli känd från en dokusåpa. Carolina Gynning, Isabell Adrian,Alexandra Zazzi,Samir Badran,Martin Melin,Kitty Jutbring, Pål Hållender,och så då nämnd igen Daniel Paris.
Finns säkert många fler.
 
Det uttrycker ganska ordagrant vad jag anser om dokusåpor.

Och jag håller inte med , jag tycker inte att de får idiotstämpeln på sig resten av livet.
Faktum är att jag tycker det är väldigt märkligt att sätta en sådan stämpel på en människa bara för människan varit med i en dokusåpa.
 
Jag ser inte varför det skulle vara extra fult att bli känd från en dokusåpa. .

Det är inte fult. Jag förstår bara inte varför det ska bli på bekostnad av dem själva. Att de inte är så i verkliga livet är ju ännu mer "tragiskt".

Jag förstår lika lite varför folk ska tjäna pengar, snabba eller inte, på bekostnad av andra. Nu pratar jag inte vanlig företagaranda som att man ska eftersträva vinst utan att göra ner andra för att tjäna pengar, allra minst en själv.
 
Varför skulle den inte göra det? om de får en stämpel på sig så beror väl det oftast på omgivningens tyckande, som ditt?
Du drog ju även in dokusåpor som helhet:

Jag ser inte varför det skulle vara extra fult att bli känd från en dokusåpa. Carolina Gynning, Isabell Adrian,Alexandra Zazzi,Samir Badran,Martin Melin,Kitty Jutbring, Pål Hållender,och så då nämnd igen Daniel Paris.
Finns säkert många fler.
Tycker Efwa förklarar det hela bra.
 
Hur får de tag på deltagare?
Vem vill vara med i det?
Jag är så förundrad över hur någon kan ställa upp på något sådant.

Jag blir mer förundrad över någon som är 20 år och vet inte hur man kokar kaffe eller hur man startar en tvättmaskin... det kan ju till och med jag och jag är 21.:cautious: Eller hur man kan tycka att det är viktigare att supa och festa än att få pengarna att räcka till mat och andra förnödenheter. Då börjar man fundera på om de är seriös eller om de bara spelar dum.:confused:
 
Faktum är att jag tycker det är väldigt märkligt att sätta en sådan stämpel på en människa bara för människan varit med i en dokusåpa.
Det är ju hur man framställer sig själv som är problemet.
Varför vill man visa sig dum och korkad i TV så att alla kan se det?
 
Jag tycker det är värre med vuxna människor som går runt och bråkar i ex Farmen. De om några borde ju ha bättre vett än så.

Jag tror många unga som ställer upp i dokusåpor (framförallt från mindre städer) gör det för att de ser en chans att göra karriär och komma därifrån. Ser inget fel i det, grattis till er som lyckas är allt jag kan säga. Känner/känner till flera som ställt upp i bland annat ex on the beach, paradise hotel etc och alla är väldigt målmedvetna, jobbar hårt och rätt smarta i hur de ska framställa sitt varumärke.
 
Jag blir mer förundrad över någon som är 20 år och vet inte hur man kokar kaffe eller hur man startar en tvättmaskin...

Jag kan i princip inte koka eller fixa kaffe. Och jag är långt äldre.

Vad gäller sätta på en tvättmaskin så är det väl något man som förälder lär till sitt barn? summa summarum: curlade.
 
Jag kan i princip inte koka eller fixa kaffe. Och jag är långt äldre.

Vad gäller sätta på en tvättmaskin så är det väl något man som förälder lär till sitt barn? summa summarum: curlade.

Det måste väl gälla kaffekokande också? Jag menar, även om man inte själv dricker kaffe så har man väl någon gäst eller så som man någon gång kokar kaffe till?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 939
Senast: manda
·
Hästmänniskan Hej! Vi som vet om att vi har bortskämda hästar; HUR bortskämd är din häst? Tanken slog mig nu på morgonen när jag skulle ta ut...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: Funderarn
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är inte bara världsstjärnor som startar i Scandinavium nästa vecka. Flera unga ryttare och hästar får också chansen att känna på den...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 535
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp