Unghästfinalen 2013

Gomir

Trådstartare
Jag vill bara slå ett slag för årets unghästfinal i distans, den går av stapeln på Kristinehamnsritten den 28 september.
Vilka tänker rida och vilka kommer för att titta?
Kristinehamnsritten går över 2 dagar och omfattar många klasser så även ni som inte har unghästar kan passa på att rida.
Mvh Ingela
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Unghästfinalen 2013

Kom igen nu!
Är det ingen fart alls här på Buke lägre?
Det är 9st föranmälda 5-åringar och 3st föranmälda 6-åringar till årets Unghästfinal.

Men det finns många fler som är kvalade och ytterligare några har chansen att kvala färdigt på Rönningeritten 14/9.

Nog finns det väl någon härinne som tänkt vara med? Eller som känner någon som ska starta?
Mvh
Anne
 
Sv: Unghästfinalen 2013

Jag tänkte nog ta mig dit som publik ialla fall.
..sedan åka hem till fyraåringen igen med vetskapen hur fort ett år går! :D
 
Sv: Unghästfinalen 2013

Kom igen nu!
Är det ingen fart alls här på Buke lägre?
Det är 9st föranmälda 5-åringar och 3st föranmälda 6-åringar till årets Unghästfinal.

Men det finns många fler som är kvalade och ytterligare några har chansen att kvala färdigt på Rönningeritten 14/9.

Nog finns det väl någon härinne som tänkt vara med? Eller som känner någon som ska starta?
Mvh
Anne

Jag känner en och ska vara med som groom, mkt spännande! :)
 
Sv: Unghästfinalen 2013

KL

Finns det något ställe där man kan läsa om unghästfinalen? Min häst är ju förtillfället bara 3, och under inridning, men vore ju kul att veta vad det är för något. Jag har ju som plan med henne att prova på distans, och är det något som passar för vår del så vore det ju kul att ha något att satsa mot... :)
 

Liknande trådar

Träning I kölvattnet av Helgstrandsskandalen vill jag slå ett slag för grundridning (och markträning) och då menar jag inte lätt klass, utan...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 902
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 732
Senast: lizzie
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 106
Senast: nullo-modo
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 074
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp