Uppdatera ännu mera, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Migo sitter och tittar på ny säng. Det började med att Karlas förlossning var spiken i kistan för den gamla bäddmadrassen, via "åh, jag ska nog ha kvar två istället för en" till att springa med måttband i sovrummet och nu plötsligt titta på 160-sängar istället :angel: Det är ju rent omöjligt att få in 6 hundar i en 120-säng! (Boss sover som tur är alltid på golvet).
Jag som tycker det är trångt med 2 plus valp och en husse på 180 :rofl: Kanske borde skaffa större säng :p
 
Jag som tycker det är trångt med 2 plus valp och en husse på 180 :rofl: Kanske borde skaffa större säng :p
Äh, det funkar bra med fyra i sängen. Fridolf på sin kudde på min högersida, Frodo på sin kudde på min vänstersida, Karla vid väggen vid fotändan och Ale på mina ben. Men två till? Not so much...
b328f9284keSt.png
 
Jo... :cautious: men man ska inte förringa the size of the sleeping corgi! Det är som att ha en grand danois i sängen, och varje dag vaknar man upp med en hängpung vid kinden. Inte ens boxern tog upp så mycket plats.
Jag vet! Jag har som corgisar fast med tre gånger så långa ben! Som sjöstjärnor!

Hundarna har ju faktiskt sina platser...det är hussen som är i vägen :rofl:
Ja, så var det här också. Har varit husselösa i 4 år nu, helt perfekt!
 
Jo... :cautious: men man ska inte förringa the size of the sleeping corgi! Det är som att ha en grand danois i sängen, och varje dag vaknar man upp med en hängpung vid kinden. Inte ens boxern tog upp så mycket plats.

Prova med en boxer som absolut vill ligga i sängen men som har mycket bestämda regler för hur det ska gå till. Han får t.ex knö på mig eller lägga kroppsdelar på mig, men det omvända är inte okej. Och så får det inte bli för varmt, så han vill ha lite plats omkring sig helst. Jag brukar vakna på kanten av 120 sängen varje morgon. Tänkte skaffa en 180 så husse kan få återvända till sängen, men jag tror nog Breeze lyckas ta över hela den också. ;P
 
Det blev visst 2 1/2 timmes morgonpromenad med gänget :p Ebrah och Tinja fick leka i en tom hage och Aysu sprattlade runt så mycket att jag för en sekund fundrade på att släppa henne... Nåja. Det har varit väldigt lugnt här hemma idag, delvis för att Tinja nog är världens mest okomplicerade hund. Det enda jobbiga med henne är att hon får mina dårar att framstå som ouppfostrade, stökiga skithundar :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
196
Senast: em76
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 670
Senast: orkide
·
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
178 444
Senast: Ninnurur
·
Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp