Uppdatering och snackistråd 4

Alltså vart kom dom här benen ifrån? Har han tänkt att växa mer? :arghh: Han är redan stor som ett hus.

12_by_tontorollostorm-d9z08ml.jpg

Hur mycket har era hundar växt efter 12 månaders ålder?
Inget på höjden.
 
Alltså vart kom dom här benen ifrån? Har han tänkt att växa mer? :arghh: Han är redan stor som ett hus.

12_by_tontorollostorm-d9z08ml.jpg

Hur mycket har era hundar växt efter 12 månaders ålder?
Han lär väl knappast växa mer på höjden, men bröstkorg och bredd i vuxen ålder lär nog gör att han inte ser lika långbent ut :D
 
Vårens första löprunda tog vi idag efter jobbet, jag och Filimon. Normalt sett brukar jag inte vilja träna på riktigt förrän det är varmt nog att bara ha t-shirt och en lätt långärmad över, hatar att springa i jacka, men nu när mina nya träningsskor kommit gick det ju inte att motstå en testrunda. Det var länge sedan som jag sprang med Filimon så de första 100 metrarna bestod av att han galopperade i sidled och försökte dra armen ur led på mig. Dock bättrade det sig när han insåg att man behöver inte galoppera, man kan trava också, det är tom trevligare att trava än att göra galoppsluta, så steg ett är avklarat, nu vidare till steg två, trava bredvid utan att förivra sig. Lättare sagt än gjort med denna herren ska jag säga...
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 788
IT & mobiler Hej! Efter uppdateringen på Apple Watch så har det försvunnit den där symbolen som man trycker på för att en telefon ska plinga till...
Svar
2
· Visningar
561
  • Artikel
Dagbok Jag har skitsvårt få in rutiner, jag har vissa saker jag gör samma varje dag men det har tagit en livstid få till dom :cool::p På jobbet...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: cewe
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
63 64 65
Svar
1 281
· Visningar
37 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp