Bukefalos 28 år!

Uppdatering- och snackistråd del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja du får se till att ha fler kurser! (Eller aldrig mer ha kurs om jag tycker du är läskig.. för om du inte har förr kurser behöver jag aldrig erkänna det :D )

Hahaha, jag är skitläskig! Men @Vastgota kommer ju tillbaka gång på gång trots det (även om jag skrämts lite någon gång :o), så du får bara finna dig i faktum helt enkelt. :D

Jag ska egentligen ha fler kurser, men jag har lite små logistikproblem - bilen gav upp andan. :cautious:
 
Hahaha, jag är skitläskig! Men @Vastgota kommer ju tillbaka gång på gång trots det (även om jag skrämts lite någon gång :o), så du får bara finna dig i faktum helt enkelt. :D

Jag ska egentligen ha fler kurser, men jag har lite små logistikproblem - bilen gav upp andan. :cautious:
Superläskig, absolut. :nailbiting: Gå aldrig en kurs där man skall klicka varandra för denna kvinna. Jag har aldrig stressat upp mig så mycket i mitt liv! :crazy: Men så lärde vi oss en hel del också! :):heart
 
Så klart.
Jag kan iofs bo i Caddyn sen när jag fått alla burar på plats! Å andra sidan är jag så fattig då så jag inte har råd att gå på kurs.. Men man kanske kan bli sponsrad med en plats om man gör lite effort och åker 2,5h enkel resa för varje kurstillfälle? :angel: :D

Tror du att resten av mina kursare kommer från närmare håll, eller? Nädu, jag har , folk reser från... öh... Sibirien! Så det så. :D

Men du kan ju bo på klubben några veckor och jobba som vaktmästare, så löser vi kursavgiften! :idea: :laugh:
 
Tror du att resten av mina kursare kommer från närmare håll, eller? Nädu, jag har , folk reser från... öh... Sibirien! Så det så. :D

Men du kan ju bo på klubben några veckor och jobba som vaktmästare, så löser vi kursavgiften! :idea: :laugh:

Fasen också, det borde jag ju kunnat räkna ut :D

Jamenvisst! Mina fingrar är, öh, jättegröna! Skulle säkert bli en utmärkt vaktmästare :D
 
Santo gav oss en hjärtattack imorse! Vaknade av att han pep högt och ihållande, tänkte först att jag låg på honom men icke. Pipandet avtog när vi lugnade honom, tänkte då han drömt något (skäller och har sig i sömnen). Flyttade honom sedan och då pep han mer och vi såg att han inte kunde böja sitt vänstra framben, han låg på höger sida med vänsterbenet helt sträckt. Tillslut blev det bättre och sedan gick han upp av sig själv, först haltade han men sen gick det över. Vad kan ha hänt? Kan hundars ben somna som på oss?? Nu busar han med lillebrorsan i soffan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
567
Senast: Karolina90
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
789
Senast: Emmi
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 482
Senast: Tilly_85
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp