U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

KL*

Jo nu är det såhär att min gamla bildlärare har nästan övertalat mig att skicka in mina målningar till en tävling där man kan vinna något
slags stipendium, så jag tänkte höra med er vad ni tycker att jag ska förbättra i mina teckningar, ska ju nämligen måla nya och skicka in i så fall :D

Så det innebär att jag måste vara seriös och måla bakrund till mina bilder :eek:
 
Sv: U's tecknartråd 2

Jag tycker de bilder du gjort med starka färger är snyggast, så en sommrig bild med mycket starka färger kanske??

Nej jag vet inte, har grymt dålig fantasi :p
 
Sv: U's tecknartråd 2

*KL*
Då lägger väll jag in 3 OFÄRGADE hästbilder som jag ritat då ;) Den första ritade jag för någon månad sedan, den andra bilden igår och den tredje bilden idag :D (på dem två första bilderna var jag tvungen att skugga med fingrarna för jag hade ingen stompf då ^^)
20118456.jpg

20129445.jpg

20137586.jpg
 
Sv: U's tecknartråd 2

Ja, det är det :love: Dina bilder är helt fantastiska!
 
Sv: U's tecknartråd 2

Åh :love: jag blir verkligen jätteglad!

nu har jag kommit lite längre, har fått fram färgerna bättre också.

WIP_Now_we_are_Free_II_by_Tarjeis.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 552
Senast: Madalitso
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 264
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 305
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 899

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp