Bukefalos 28 år!

U's tecknartråd 2

10299175_10152119861725765_2951674781358183913_n.jpg
Min senaste :) (Som är finare i verkligheten än på bild)
 
Ritade av kompisens son till en doppresent :)
140406559129.jpg
Jag tyckte inte det blev så likt, men de blev glada alla fall :)

@blizz älskar dina bilder!
De är fantastiska, säljer du tavlor tro?
 
RalphFiennes.jpg


Stör mig asmycket på kanten på höger öra och kanten på kragen som jag förmodligen ska fixa imorgon, samt faktumet att hela uniformen fick bli kolsvart, men orkade inte sabba bilden genom att inte ha en aning om hur man gör textiltextur.

Nu: SOVA.
 
Har varit väldigt inaktiv med allt målande/ritande under en period nu. Har kunnat sätta mig någon liten stund ibland, och detta är lite av det som blivit då. Tycker det är spännande att se hur vatten beter sig på papper, men gud vilken nybörjare jag är på akvarell, haha! Jag hoppas jag vågar använda mer färg i framtiden, för det ser allt blekt/platt ut nu. ;)


 
@blizz wow, tack! Känner mig hedrad :o
Vad använder du för teknik för att få det att se så "grynigt" och "prickigt" ut i skuggningarna? Det är så häftigt!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 327
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 355
Senast: Jamtland
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 972

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp