Bukefalos 28 år!

U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Häftiga! Är det någon speciell teknik du använder för att få den där strukturen på skuggningen?
 
Sv: U's tecknartråd 2

Tackar! Tekniken är prickar,prickar och åter prickar... :)

Martenix: Tack så hjärtligt! Det går ju att ordna, skicka gärna pm om du är intresserad :)
 
Sv: U's tecknartråd 2

Åh men är det sant? Jag älskar dina målningar, har flera favoriter jag är intresserad av! Din stil är underbar tycker jag.
 
Sv: U's tecknartråd 2

Alldeles sant faktiskt! Kul att de uppskattas, vad glad jag blir! Som sagt är det bara att skicka pm vid vidare intresse :)
 
Sv: U's tecknartråd 2

kl

fortsätter väl då. Igen ;P
10152444_10152065861670765_1486028085_n.jpg

Love it!! :d
 
Sv: U's tecknartråd 2

*kl*

Vad heter charcoal på svenska och är det lätt att lära sig använda? Skulle vilja pröva rita hästar med det. Tacksam för svar! :D
 
För första gången på evigheter satte jag mig inatt i lugn och ro med ett nytt "projekt". Pysslade lite till när jag vaknade imorse och jag är nog ganska nöjd. :) Synd att det ska vara så svårt att rida blommor bara.. haha.

 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 889
Senast: Madalitso
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 355
Senast: Jamtland
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 972

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp