Uschiamig... *bild

Sv: Uschiamig... *bild

Jodå.. du får väl ta 3-4 st på varje hand? :D
Att hon inte låter är väl bara en fördel.. ju tystare fåglar är, dessto bättre
 
Sv: Uschiamig... *bild

jaja, men att hon låter mindre är väl bättre än att hon låter mer? :D
Ju mindre dessto bättre
 
Sv: Uschiamig... *bild

sant iofs.. äsch.. ta hit alla burarna så kan jag flytta dom till sina rätta burkompisar :angel: såå hemsk kan hon inte vara :crazy:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Pappa kan nog köra ner allihopom du vill för är det nåt han hatar mer än råttor så är det monsterfåglarna :angel: :devil: :D
 
Sv: Uschiamig... *bild

:rofl: Men han får ju ta med sej dom upp igen. Jag vill inte ha kräken :D Tänkte bara att jag kunde hjälpa till å flytta dom till rätt burar igen ;)
 
Sv: Uschiamig... *bild

Nix, jag är expert på inbillning så jag känner nog igen en inbillning när jag har den :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En seger på ett försök, det är resultatet hittills för Björsby Ryttarförening i zon Polar i årets upplaga av Folksam Ponnyallsvenska.
Svar
0
· Visningar
81
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Köpet av travhästen Global Agreement blev ett stort auktionsfynd. Resultatet hittills: fyra segrar och nästan 700 000 kronor insprunget...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
370
Hundhälsa Jag har nyligen höftledsröntgat Slyngeln. Jag fick titta rätt noga på röntgenbilderna tillsammans med veterinären på kliniken och hon...
2
Svar
26
· Visningar
2 158
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp