Uschiamig... *bild

Sv: Uschiamig... *bild

kan du inte ta kort på fågelns min när den pluppar ut ägget?
 
Sv: Uschiamig... *bild

Ja det är ju jättelätt gjort när man inte ska störa och äggen redan är lagda för länge sen :p ;)
 
Sv: Uschiamig... *bild

Nix, äggen har kastats :bow:

var visst vanligt att det inte blir något första och andra gången. Så nu pökar de för fullt igen :crazy:
 
Sv: Uschiamig... *bild

åhå, va skönt.

Men... hur får man dom att sluta med det? Blir ju en satans massa ungar om dom ska fortsätta så :crazy:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Man skiljer de åt :p Inte ens att ta bort holken hjälper, de pökar ändå...

Mongo bor egentligen med Cocco, och Elvis med Pikko, men de bor hane+hona bara tillfälligt nu under bebistillverkningen :crazy:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Åhh, jag har också läst igenom tråden och hoppades på små fågelbebisar:D
 
Sv: Uschiamig... *bild

Jepp. Deras hjärnor måste ha rymt :eek: Om de ens haft hjärnor, man vet ju aldrig... :crazy:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Jag ryker så fort jag får pengar (dvs antagligen i höst när jag börjar plugga igen) :D

Bladluz: Det bliiir inga :banana: Däremot är de i full pökning igen. Fågeljävlar... *muttrar ohörbara men ack så fula ord om de odjuren* :angel:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Man vet aldrig, jag kanske kan hänga alla på tork innan... Eller kan man kastrera fåglar? :angel: :devil:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Haha, ja det kan du ju oxå göra.. om inte annat så kan du ju faktiskt flytta tebax fåglarna till sina vanliga burkompisar... förhoppningsvis så är det ingen som märker nåt ;)

Kastrera fåglar.. jaadu.. bra fråga, ta nästa
 
Sv: Uschiamig... *bild

Förhoppningsvis märker de inget nej, men troligtvis märks det tydligt iom att Mongo är faded och Pikko (som isf flyttar ner till vardagsrummet) är både blå och plockad. Dessutom är jag inte självmordsbenägen (nj då, jag är inte rädd för mamma - Pikko däremot, hon är livsfarlig! Fast det framgår nog av den länkade bilden... :D)
 
Sv: Uschiamig... *bild

Men Pikko låter inte lika mycket heller :p

Believe me, handskar hjälper inte mot den näbben :angel: :crazy:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En seger på ett försök, det är resultatet hittills för Björsby Ryttarförening i zon Polar i årets upplaga av Folksam Ponnyallsvenska.
Svar
0
· Visningar
81
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Köpet av travhästen Global Agreement blev ett stort auktionsfynd. Resultatet hittills: fyra segrar och nästan 700 000 kronor insprunget...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
370
Hundhälsa Jag har nyligen höftledsröntgat Slyngeln. Jag fick titta rätt noga på röntgenbilderna tillsammans med veterinären på kliniken och hon...
2
Svar
26
· Visningar
2 158
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp