Bukefalos 28 år!

Uschiamig... *bild

Sv: Uschiamig... *bild

Huvet på spiken där!
Den var ganska kul när Stallone dansade naken i en ring i början, och det var snyggt när man såg honom promenera och hångla och vände upp huvet och sådär men... Sen när Stallone inte var med mer blev det genast skit :angel:

Den där Vanessa hade iaf livlig fantasi kan jag ju säga. Det borde man ha om man lyckas hänga med en kuk i munnen utan att hålla i nåt eller stå på nåt och samtidigt lyckas snurra runt :rofl:
 
Sv: Uschiamig... *bild

har läst igenom hela tråden och väntar med spänning på att första ägget ska kläckas :D
Pippisarna var ju jättesöta ju, synd att de är så högljudda och dryga i övrigt annars hade jag börjat med fågel-avel :D
 
Sv: Uschiamig... *bild

Oja! :rofl:

wishmistress: Fast det finns ju bra fåglar också. Som den den lilla blinda grabben i Dum dummare köpte :angel: :banana:
 
Sv: Uschiamig... *bild

hehe ja :) jag tycker dom är jättesöta iallafall, synd att din mamma och syrran vill behålla alla ;) ;)
Men varför kläcks aldrig äggen?
 
Sv: Uschiamig... *bild

Förhoppningsvis så kläcks dom inte alls.. gör dom det så lär vi få höra zebrans beklagande varenda dag dom närmaste åren ;) :angel: :D
 
Sv: Uschiamig... *bild

Mulles_matte skrev:
Förhoppningsvis så kläcks dom inte alls.. gör dom det så lär vi få höra zebrans beklagande varenda dag dom närmaste åren ;) :angel: :D

haha, låt oss hoppas att de inte kläcks då... Men av 6 stycken så tror jag nog att något kläcks...! :devil:
 
Sv: Uschiamig... *bild

mjo.. risken är nog rätt stor.. om inte zebran får för sej att hänga dom på tork eller nåt :angel:

Å nu kom jag in på dom där torkställningarna igen :crazy:
 
Sv: Uschiamig... *bild

Dom där stackars fåglarna lär väl inte hinna kläckas innan du tar död på dom :angel: :p
 
Sv: Uschiamig... *bild

men med tanke på att dom aldrig verkar vilja kläckas så behöver du nog inte ta död på dom ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En seger på ett försök, det är resultatet hittills för Björsby Ryttarförening i zon Polar i årets upplaga av Folksam Ponnyallsvenska.
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Köpet av travhästen Global Agreement blev ett stort auktionsfynd. Resultatet hittills: fyra segrar och nästan 700 000 kronor insprunget...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
14
· Visningar
1 228
Senast: Otherside
·
  • Artikel
Hästnyheter I Brasilien har regnet återvänt till det redan svårt översvämningsdrabbade området i södra delen av landet. Bilder visar på ett...
Svar
0
· Visningar
61

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp