UtstÄllning NÄsta Helg!

Casper

Trådstartare
Hej hopp!

Nu ska jag och min hund på utställning på långfredagen i Växjö och jag börjar bli riktigt nervös.

Det är tio år sen jag ställde en hund sist!!

Har någon något lugnande tips??

:D
 
Sv: UtstÄllning NÄsta Helg!

När jag ställde ut min hund så var jag alltid jättenervös innan men när jag väl kom ut i ringen var jag coollugn.

Tänk som så att du är inte ensam och att din hund är den finaste så ska det nog gå bra.

Lycka Till
 
Sv: UtstÄllning NÄsta Helg!

Har egentligen aldrig ställt ut, men ska det på kristihimmelfärdsdag med min lilla valpis.
Mitt råd är att komma i god tid, se till att hunden hinner varva ner efter bilturen (om den behöver det vill säga ;) ) och HA ROLIGT!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 278
Senast: Praefatio
·
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 167
Senast: Praefatio
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 606
Senast: alicegard
·
Övr. Hund Hej! Vi har en tik på 3 år med diverse hälsoproblem, men som står stadigt på sina mediciner. Hon är, sina problem till trots, ändå...
Svar
18
· Visningar
876
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp